sapık şeytanın karısı yokmuş biz neden ya eyyuhel nasu inna min zekerin ve unsa ceallekum şuuben kabaile li tearafu inne ekramekum indallahe etkakum innallahe alimun habir
diyormuşuz ki artık şiirle
okuyun işte nasıl ilim bu zaten kitapta yazılı dualardan bir ilim
İnsan kitap okumuyorsa neden durup dururken " başıma çok kötü bir şey gelmese bari iyi olur"
desin ki Allah'a
?
bu durumda senratist değilmişim
ressam değilmişim
şair değilmişim
yazar değilmişim
reklamcı değilmişim
ama ben başardım değil mi
siz de başarın o halde ses kütlesi susturun
bu durumda ben eskiden kimmişim
bir resmim kalmış sende
diyelim ki
ona bakıp benim eskiden kim olduğumu uzun uzun tartışmıssınız
çok manasız değil mi
*
geleceğime bu açıdan bakmak gereksiz değil mi
GEREKSİZMİŞ ARTIK ! :))
yani
beni işim nedeniyle ressam sansa
ben resim yapsam
resim konuşmasa
ben sormasam
herkes şükretse bunun için
herkes allah demiş olur mu sizce
?
şiiri okulda okuduk
kırtasiyeden incil aldım diye
bir de yıllar sonra "allah de bırak"
isimli kitabı okuyacakmışım meğer bilmediğimden
12 yıl kitap okudu bir ses kütlesi
bu nasıl bir iştir yarabbim
susacakmış şimdi
zaten "allah de gerisini allah'a bırak" diyen kitap üzerine
ama herkes internette ilim yazıyor diye
aklı başında bir konuşma yapıp
bağıran bir ses kütlesi susturman gerekse ne yaparsın
?
kitabın akla yakın yanlarını araştırıp o şekilde allah der
okurum
geri kalanını etkiler, yasaklar, geçmiş günler ... diye biraz daha düşünerek okur
halime şükrederim
el ba is
diyor
ben de diyorum herkes peygamber demiyor mu o konuda
sen bana "ne diyebilir herkes" diye "ne diyebilirsin"
o açıdan önerilmiyor "ne" demek
kimse "ne" demeyecek mi artık
yani
?
Allah a eşler yakıştırma
Bari ihlas suresi oku
Ne bu akşama kadar euzu dedirtmeyin insana eğlence yerine koyup da
Bunu oku
Yarın dersim var adem ve havva şiiri
Evde misafir
Kariterim karışık
Ben sana ilim öğretsem de kim anlar bilemem diye faydasız bulunduğundan evde okursun kime okursan baban mı
Değil
O yüzden de öyle
Evet
Resimlerde yok da kendileri
Sorun olmasa tabloları
sapık şeytanın karısı yokmuş
biz neden ya eyyuhel nasu inna min zekerin ve unsa ceallekum şuuben kabaile li tearafu inne ekramekum indallahe etkakum innallahe alimun habir
diyormuşuz ki artık şiirle
okuyun işte nasıl
ilim bu
zaten kitapta yazılı dualardan bir ilim
öteki türlü şeytan
Elin hamuru ile erkek işine kalkışmak...
çok güzel bir konu
okuyun bakalım
bütün kitaplarda da var
Anlamadığı, beceremeyeceği işlere kalkışmak.
BU DA KUTSAL KİTAP AMA !