Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Romantikoss Favoritess
Romantikoss Favoritess

SÖPER N'APARDIR SEVGİNİZE HİÇBİR GÖLGE DÜŞMESİN

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 19:06

    İnsan kitap okumuyorsa neden durup dururken " başıma çok kötü bir şey gelmese bari iyi olur"
    desin ki Allah'a


    ?

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 18:49

    bu durumda senratist değilmişim
    ressam değilmişim
    şair değilmişim
    yazar değilmişim
    reklamcı değilmişim

    ama ben başardım değil mi

    siz de başarın o halde ses kütlesi susturun

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 18:48

    bu durumda ben eskiden kimmişim

    bir resmim kalmış sende
    diyelim ki

    ona bakıp benim eskiden kim olduğumu uzun uzun tartışmıssınız

    çok manasız değil mi

    *

    geleceğime bu açıdan bakmak gereksiz değil mi

    GEREKSİZMİŞ ARTIK ! :))

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 18:23

    yani

    beni işim nedeniyle ressam sansa
    ben resim yapsam

    resim konuşmasa
    ben sormasam

    herkes şükretse bunun için

    herkes allah demiş olur mu sizce

    ?

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 17:57

    şiiri okulda okuduk
    kırtasiyeden incil aldım diye


    bir de yıllar sonra "allah de bırak"
    isimli kitabı okuyacakmışım meğer bilmediğimden

    12 yıl kitap okudu bir ses kütlesi


    bu nasıl bir iştir yarabbim

    susacakmış şimdi

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 17:30

    zaten "allah de gerisini allah'a bırak" diyen kitap üzerine
    ama herkes internette ilim yazıyor diye

    aklı başında bir konuşma yapıp
    bağıran bir ses kütlesi susturman gerekse ne yaparsın


    ?
    kitabın akla yakın yanlarını araştırıp o şekilde allah der
    okurum

    geri kalanını etkiler, yasaklar, geçmiş günler ... diye biraz daha düşünerek okur
    halime şükrederim

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 17:24

    el ba is

    diyor

    ben de diyorum herkes peygamber demiyor mu o konuda

    sen bana "ne diyebilir herkes" diye "ne diyebilirsin"

    o açıdan önerilmiyor "ne" demek

    kimse "ne" demeyecek mi artık

    yani

    ?

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 11:07

    Allah a eşler yakıştırma
    Bari ihlas suresi oku

    Ne bu akşama kadar euzu dedirtmeyin insana eğlence yerine koyup da

    Bunu oku

    Yarın dersim var adem ve havva şiiri
    Evde misafir
    Kariterim karışık

    Ben sana ilim öğretsem de kim anlar bilemem diye faydasız bulunduğundan evde okursun kime okursan baban mı

    Değil

    O yüzden de öyle

    Evet

    Resimlerde yok da kendileri
    Sorun olmasa tabloları

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 10:48

    sapık şeytanın karısı yokmuş
    biz neden ya eyyuhel nasu inna min zekerin ve unsa ceallekum şuuben kabaile li tearafu inne ekramekum indallahe etkakum innallahe alimun habir

    diyormuşuz ki artık şiirle

    okuyun işte nasıl
    ilim bu
    zaten kitapta yazılı dualardan bir ilim


    öteki türlü şeytan

  • Esmaül Hüsna28.02.2026 - 10:06

    Elin hamuru ile erkek işine kalkışmak...


    çok güzel bir konu
    okuyun bakalım


    bütün kitaplarda da var

    Anlamadığı, beceremeyeceği işlere kalkışmak.

    BU DA KUTSAL KİTAP AMA !