Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Romantikoss Favoritess
Romantikoss Favoritess

SÖPER N'APARDIR SEVGİNİZE HİÇBİR GÖLGE DÜŞMESİN

  • Esmaül Hüsna04.03.2026 - 12:18

    1
    Kimse kimsenin kaderine
    dini cümlelerle ipotek koyamaz.

    2
    Evlenmek de haktır.
    Boşanmak da.
    Vicdan kira değildir.

    3
    Edebiyat okuduk diye
    aklımızdan vazgeçmeyiz.

    4
    İnanç korku değildir.
    Cehalet kutsal hiç değildir.

    5
    Ses kütleleri bağırır.
    Hakikat fısıldar.
    Ben fısıltıyı duyarım.

    6
    Cahil olmayın.
    Vallahi de billahi de olmayın.

    Hak, korkuyla daralmaz.
    İnanç, baskıyla büyümez.

    Evlilik de haktır.
    Ayrılık da.
    Kimse kimsenin kaderine mühür vuramaz.

    Edebiyat okuduk diye
    aklımızdan vazgeçmeyiz.
    Sadece kelimelerin içini yoklarız.

    Kalabalık konuşur.
    Vicdan sessizdir.
    Ben sessizi seçerim.

    Cehalet yüksek sesle gelir.
    Bilmek, alçak gönüllü durur.

    Bu kadar da değil.
    Biraz düşünün.

  • Esmaül Hüsna04.03.2026 - 09:51

    İyi o zaman
    senin de ruh eşin öyle biriymiş ki önce boşanma hakkını sonra da evlenme hakkını elinden almış

    Allah Allah
    nası olmuş o ben daha evlenmeden

    Allah boşanmadan nefret eder de ondan diye
    bu yani medeni noktada her konuya nüfus etmiş

    Karşısına o kişiler çıkmış da
    beni ilimle lütfetmiş

    ses kütlelerinin günahını örtmüş

    n'olcakmış şimdi bize
    edebiyat okuduk diye

    (!)

    BU kadar da cahil olmayın
    Vallahi de billahi de olmayın.

  • Esmaül Hüsna04.03.2026 - 09:09

    Bir insan normalde Allah diyebilmek için esma okur mu

    okuyoruz işte kitabı !

    Bütün güzel isimlerin bir anlamı var, her anlamda Allah ile iletişimin için onlar da

    sen kendi dileklerini de bırakmışsın
    bana meydan okuyorsun

    tabii ki öyle ilim olmaz !

  • Esmaül Hüsna03.03.2026 - 17:54

    Niye

    Daha kolay oku diye ...

  • Esmaül Hüsna03.03.2026 - 13:15

    Falcılık İslâm'da kesinlikle yasak edilmiştir.

    Peygamber (s.a.s.) şöyle buyurmuştur: "Bir kimse gider de verdiği haber konusunda kâhini tasdik ederse, Allah'ın Muhammed'e indirdiğini inkâr etmiş olur." (Tirmizî, Tahâret,102; İbn Mâce, Tahâret, 122; Ahmed İbn Hanbel, II/ 408).9 Ağu 2016

  • Esmaül Hüsna03.03.2026 - 10:25

    bu açıdan da ilim nedir
    yani cahillik edersen beteriyle yargılanmazsın normalde

    ettiğin kadarından kurtulman beni ilgilendirmez

    iyiliklerin kat kat artar
    dileklerin kabul olabilir

    24 saat kim cahil onu mu tartışın
    benim sabrım tükendi siz filmini yapın gene isterseniz


    ben uğraşamayacağım kim cahil kim akıllı kim kıtlık içinde diye resimlerle seslerle cinlerle perilerle
    olmuyor bu işler gördüğünüz gibi

  • Esmaül Hüsna03.03.2026 - 09:56

    7 yaşında filmini izle
    18 gibi edebiyatını oku
    bir de duasını ezberle


    diyip diyeceğin
    allah bizi adem ile havva dan yarattı

    cennette ise eşini tanıttı

    yani ezan okunuyor çok şükür demek

    yani herkesin bir sabrı yok mu bunu temcit pilavı gibi soruyorsunuz herkese
    o zaman bu şiirin anlamı da bu mu dedim ben
    bu sitede milyonlarca şiir var

  • Esmaül Hüsna02.03.2026 - 21:13

    evet

    yani her ne kadar inanmayanlar kolaylık olsun diye sadece meleklerin adlarını bilse yeter diye inansak da
    genelde inanmayanlar çok geveze olabilir veya öyle algılanabilir

    çünkü melekler normalde cennette zaten secde etmiş bir tek şeytan secde etmemiştir

    ve bu susmak bilmeyen ses uzun zamandır 4 meleği aratmıyor gibidir de ondan affetmenin tek yolu kitap okumak olsa da kitap okumanın tek yolu bunu affetmek değildir

    yıllar önce tuzakları boşa çıkardıysa allah bugün ben okudukça yine öyle yapıyordur yoksa neden bana dininizle yardım edin ben de size yardım edeyim desin

    ama 24 saat plak kurulmuş gibi bir azrail eşliğinde ne konuşabilir normal bir insan

    bazen vahiy bile kesilir
    bu nasıl bir susmamak olsun
    bunun tanımı yok da o yüzden adı sessizlik


    (yani böyle de anlatabilir bir edebi eser melekleri ama sen sadece cennete inanmış olursun)

  • Esmaül Hüsna02.03.2026 - 20:49

    ... çünkü o konu da öyle olmayınca melekler diyor ki; ne kitabı canım, biz havada bağıran sesler gördük, ne eski çağlarda ne islam tarihinde ne de şimdi bunun adı kitap olmadı

    onlar da bana diyormuş ki ;biz senin ne anlattığını önemsemiyoruz zaten

    Peki o zaman önemsenmeyen olaylar silsilesi film mi olmuş olur*

    hiç sanmıyorum.



  • Esmaül Hüsna02.03.2026 - 20:32

    Bu açıdan da sanki yine Hz Muhammed cinlere Kuran dinletmiş de
    şeytan da "ama insanı ölümlü yarattın" diyor gibi

    okursan iyi de
    okumazsan kötü