Peygamber (s.a.s.) şöyle buyurmuştur: "Bir kimse gider de verdiği haber konusunda kâhini tasdik ederse, Allah'ın Muhammed'e indirdiğini inkâr etmiş olur." (Tirmizî, Tahâret,102; İbn Mâce, Tahâret, 122; Ahmed İbn Hanbel, II/ 408).9 Ağu 2016
yani her ne kadar inanmayanlar kolaylık olsun diye sadece meleklerin adlarını bilse yeter diye inansak da genelde inanmayanlar çok geveze olabilir veya öyle algılanabilir
çünkü melekler normalde cennette zaten secde etmiş bir tek şeytan secde etmemiştir
ve bu susmak bilmeyen ses uzun zamandır 4 meleği aratmıyor gibidir de ondan affetmenin tek yolu kitap okumak olsa da kitap okumanın tek yolu bunu affetmek değildir
yıllar önce tuzakları boşa çıkardıysa allah bugün ben okudukça yine öyle yapıyordur yoksa neden bana dininizle yardım edin ben de size yardım edeyim desin
ama 24 saat plak kurulmuş gibi bir azrail eşliğinde ne konuşabilir normal bir insan
bazen vahiy bile kesilir bu nasıl bir susmamak olsun bunun tanımı yok da o yüzden adı sessizlik
(yani böyle de anlatabilir bir edebi eser melekleri ama sen sadece cennete inanmış olursun)
... çünkü o konu da öyle olmayınca melekler diyor ki; ne kitabı canım, biz havada bağıran sesler gördük, ne eski çağlarda ne islam tarihinde ne de şimdi bunun adı kitap olmadı
onlar da bana diyormuş ki ;biz senin ne anlattığını önemsemiyoruz zaten
Peki o zaman önemsenmeyen olaylar silsilesi film mi olmuş olur*
1
Kimse kimsenin kaderine
dini cümlelerle ipotek koyamaz.
2
Evlenmek de haktır.
Boşanmak da.
Vicdan kira değildir.
3
Edebiyat okuduk diye
aklımızdan vazgeçmeyiz.
4
İnanç korku değildir.
Cehalet kutsal hiç değildir.
5
Ses kütleleri bağırır.
Hakikat fısıldar.
Ben fısıltıyı duyarım.
6
Cahil olmayın.
Vallahi de billahi de olmayın.
Hak, korkuyla daralmaz.
İnanç, baskıyla büyümez.
Evlilik de haktır.
Ayrılık da.
Kimse kimsenin kaderine mühür vuramaz.
Edebiyat okuduk diye
aklımızdan vazgeçmeyiz.
Sadece kelimelerin içini yoklarız.
Kalabalık konuşur.
Vicdan sessizdir.
Ben sessizi seçerim.
Cehalet yüksek sesle gelir.
Bilmek, alçak gönüllü durur.
Bu kadar da değil.
Biraz düşünün.
İyi o zaman
senin de ruh eşin öyle biriymiş ki önce boşanma hakkını sonra da evlenme hakkını elinden almış
Allah Allah
nası olmuş o ben daha evlenmeden
Allah boşanmadan nefret eder de ondan diye
bu yani medeni noktada her konuya nüfus etmiş
Karşısına o kişiler çıkmış da
beni ilimle lütfetmiş
ses kütlelerinin günahını örtmüş
n'olcakmış şimdi bize
edebiyat okuduk diye
(!)
BU kadar da cahil olmayın
Vallahi de billahi de olmayın.
Bir insan normalde Allah diyebilmek için esma okur mu
okuyoruz işte kitabı !
Bütün güzel isimlerin bir anlamı var, her anlamda Allah ile iletişimin için onlar da
sen kendi dileklerini de bırakmışsın
bana meydan okuyorsun
tabii ki öyle ilim olmaz !
Niye
Daha kolay oku diye ...
Falcılık İslâm'da kesinlikle yasak edilmiştir.
Peygamber (s.a.s.) şöyle buyurmuştur: "Bir kimse gider de verdiği haber konusunda kâhini tasdik ederse, Allah'ın Muhammed'e indirdiğini inkâr etmiş olur." (Tirmizî, Tahâret,102; İbn Mâce, Tahâret, 122; Ahmed İbn Hanbel, II/ 408).9 Ağu 2016
bu açıdan da ilim nedir
yani cahillik edersen beteriyle yargılanmazsın normalde
ettiğin kadarından kurtulman beni ilgilendirmez
iyiliklerin kat kat artar
dileklerin kabul olabilir
24 saat kim cahil onu mu tartışın
benim sabrım tükendi siz filmini yapın gene isterseniz
ben uğraşamayacağım kim cahil kim akıllı kim kıtlık içinde diye resimlerle seslerle cinlerle perilerle
olmuyor bu işler gördüğünüz gibi
7 yaşında filmini izle
18 gibi edebiyatını oku
bir de duasını ezberle
diyip diyeceğin
allah bizi adem ile havva dan yarattı
cennette ise eşini tanıttı
yani ezan okunuyor çok şükür demek
yani herkesin bir sabrı yok mu bunu temcit pilavı gibi soruyorsunuz herkese
o zaman bu şiirin anlamı da bu mu dedim ben
bu sitede milyonlarca şiir var
evet
yani her ne kadar inanmayanlar kolaylık olsun diye sadece meleklerin adlarını bilse yeter diye inansak da
genelde inanmayanlar çok geveze olabilir veya öyle algılanabilir
çünkü melekler normalde cennette zaten secde etmiş bir tek şeytan secde etmemiştir
ve bu susmak bilmeyen ses uzun zamandır 4 meleği aratmıyor gibidir de ondan affetmenin tek yolu kitap okumak olsa da kitap okumanın tek yolu bunu affetmek değildir
yıllar önce tuzakları boşa çıkardıysa allah bugün ben okudukça yine öyle yapıyordur yoksa neden bana dininizle yardım edin ben de size yardım edeyim desin
ama 24 saat plak kurulmuş gibi bir azrail eşliğinde ne konuşabilir normal bir insan
bazen vahiy bile kesilir
bu nasıl bir susmamak olsun
bunun tanımı yok da o yüzden adı sessizlik
(yani böyle de anlatabilir bir edebi eser melekleri ama sen sadece cennete inanmış olursun)
... çünkü o konu da öyle olmayınca melekler diyor ki; ne kitabı canım, biz havada bağıran sesler gördük, ne eski çağlarda ne islam tarihinde ne de şimdi bunun adı kitap olmadı
onlar da bana diyormuş ki ;biz senin ne anlattığını önemsemiyoruz zaten
Peki o zaman önemsenmeyen olaylar silsilesi film mi olmuş olur*
hiç sanmıyorum.
Bu açıdan da sanki yine Hz Muhammed cinlere Kuran dinletmiş de
şeytan da "ama insanı ölümlü yarattın" diyor gibi
okursan iyi de
okumazsan kötü