Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Romantikoss Favoritess
Romantikoss Favoritess

SÖPER N'APARDIR SEVGİNİZE HİÇBİR GÖLGE DÜŞMESİN

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 17:44

    şarkı dedikçe hakaretlerinize
    bize bir de tehdit edip sordunuz
    sorduklarınız bitmedi de
    bir şair resmini gördük diye meyhaneden eve zor dönen bizlere
    bu siteyi gösterdiniz

    şiirler pek edepli bulundu diye men edildiğim yerlerden
    resimlerle dönerken ben

    bir de kiliseye gittim
    hani hiç mi hayatım etki altında kalmadı
    siz de busunuz

    orada da bana dediler ki hz isa da seni adınla anıyor
    içim rahat etmişti

    rahibe nasıl oldum hikaye kitabını okudum sonra

    ama susmayan bu seslere inansa da hasta olduğuma inanmayan doktorlardan sonra
    ben ne zaman ki gerçekten tüm peygamberlerin dostu olan hz ibrahim namazını kıldım 85 rekat

    sanki onun hayatı idamdan namazla kurtulmuş gibi sevinseydiniz bari

    neden sesiniz kısılınca cehennem diye bağırdınız
    neden nikahtan dönüp de filmleri benden çaldınız

    kitap bunlar dedikçe aynı dünyada yaşıyoruz sandınız da

    ondan kitap okurken bir de el bais deme ihtiyacı doğdu bende
    yoksa yani 13 yıl tepemde kitap okuyan ses kütlesi yüzünden değil bütün tuzaklar

    bazıları kitaplarda var.

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 17:35

    disco sanınca bitmedi tartışmalar
    okuduğum her kitabı tartışma konusu sandınız
    gerçek oldukça böbürlenip kandınız

    beni boşa kürek çeken kayıkçı diye andınız
    itinizi köpeğinizi bile bir bilene soramadınız da

    benim bir sevdiğimle cehennemi gezmeme ramak kalmıştı

    siz neden gene bana kaldınız

    ?

    neden her ezan andığınız Allah'ı
    insan gibi anmadınız

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 15:56

    tavanda yıldızlar var


    ve ezan okunuyor
    Allah'ı andınız

    ama ben evimdeyim
    bunu disco sandınız


    o zaman gene de evinizde gizlice okusanız daha iyi değil mi
    ne durumda olursanız olun

    Allah'ın isimleri de var

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 15:22

    siz neden canlı yayında değilsiniz
    onlar neden aynı yolda aynı konuya hakim değil
    biz neden anlamasak da olur
    bazıları neden yaşam şansını kendi bilemez
    neden hayat kısır döngülerle doludur
    ne açıdan manasız bulunan bir konu göklerdedir
    sesi kısınca neden herkes evine gitmez
    yasaklanan bir şeyin bilir-kişisi olmak neye yarar
    yaşananlar gerçek olsa da hikaye aynı gün bitmez
    sarımsakla olmuyorsa yoğurtla hiç olmaz
    farkımız yoksa aynı denizde boğulmak sorun değil
    yankılanan şey türkü de olsa herkes adına konuşmak kolay mı

    sakın aynı yerden bana bahane bulup kendini gizleme diyen maskenin sahibidir bunlar


    ama işi gücü söylenmek olanlar bazen ne yorgun ne de sarhoş
    sadece geveze


  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 13:56

    kafamın içi roman şiir gibi olmasın
    evet

    1. ben ne yazacağıma kendim karar veriririm
    2. kafamda her okuduğumu okuduğunu sanan sapıktır
    3. yazdıktan sonra bir ramazan olduğunu düşünme ihtimalim olabilir
    4. yeraltı romanı yazmak sevmeye bahane değil ama bir engel de değil
    5. kafamda yeraltı romanı arar gibi aşk kırıntısı bulunmasından hoşlanmıyorum
    6. yeraltı romanı okumasam da okuyanlar senarist oldu diyerek kafamda insanların hayatını yazıp dönüp bana bakanları masum bulmuyorum
    7. yeraltı romanı konusunu kategorik olarak tartışmaya açacak değilim ama sanat da aynı konu

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 13:42

    Israrla
    Ben mi psikiyatriste gidip
    Madem namazla susacakti
    Neden bana terapi yaptiniz diyecegim ki


    Yani bu bir namaz ama son7cta 13 yil kafamda bir kac deli bagirdi

    Benim kafam.

    Bir digeri kildin ya namazi diye beni bulunca igrenc oluyor...

    Boyle mi peygamber diyorsunuz ki bu bir yeralti romani olmasin ? !!!

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 13:30

    Hz İbrahim in namazından beter olmak bu olsa gerek

    Öyle mi şimdi sanat ?
    Yosa kul hakkı namazından aciz kulkarı mı bağırıyor !

    Aramızda hiç vicdan kaldı mı sandıniz ki?

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 13:21

    bunlar bi de resimlerini koyup

    ruh eşin olsa da mı yok edecek
    ailen olsa da mı yok edecek


    diye bağırmak suretiyle bana hakarette bulunmuş şizofrenik sesler diye
    allah ın belasına sanat diyecek değilim zaten ben.


    resim daha iyi bir konu


    ne alaka yani şimdi şiir sitesinde güya bu mu oldu

    *

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 13:17

    o sesi disco topu seviyesinden kulağa indirdiğine göre

    yüce yaradan bu sesleri de resimlerle birlikte yok edecektir diye inanıyorum


    allah dualarınızı kabul etsin !

  • Esmaül Hüsna27.02.2026 - 13:13

    resimlerle ruhları dolduranlar
    boya diye afrikaya kaçanlar
    çoban gibi bağıranlar
    horoz diye ilim okuyanlar
    okuma diye bağıranlar
    sesini kısmayı bilmeyenler açanlar
    kısılınca ilim diye şaşanlar
    çenesini kapat diye büyü yapanlar
    cadılar

    var evet
    okuyun ama


    bunlar yalana kulak veriyor
    kıyamet borusunu yakında bir cehennem sanıyor

    bunlar mümin değil benim okuduğum açıdan

    sen kendin peygamberine oku yani

    ben allah beni cehenneme atabilir diye korksam bile
    sen kim oluyorsun da beni korkutup cehennemlik suça iteceğini sanıyorsun
    bir de keh keh gülüp daha beter suç yok mu diye ortaya çıkıp konuşuyorsun

    sen ne açıdan benim allah korkumla mücadele edebilirsin yarışabilirsin ki zaten

    o konu böyle oluyor.

    Şikayetlerinizi okuyun...

    Beni Allah bu dertten kurtardı sonunda -namazı da kılınca

    daha beter dertleri olan da ben değilim zaten