şarkı dedikçe hakaretlerinize bize bir de tehdit edip sordunuz sorduklarınız bitmedi de bir şair resmini gördük diye meyhaneden eve zor dönen bizlere bu siteyi gösterdiniz
şiirler pek edepli bulundu diye men edildiğim yerlerden resimlerle dönerken ben
bir de kiliseye gittim hani hiç mi hayatım etki altında kalmadı siz de busunuz
orada da bana dediler ki hz isa da seni adınla anıyor içim rahat etmişti
rahibe nasıl oldum hikaye kitabını okudum sonra
ama susmayan bu seslere inansa da hasta olduğuma inanmayan doktorlardan sonra ben ne zaman ki gerçekten tüm peygamberlerin dostu olan hz ibrahim namazını kıldım 85 rekat
sanki onun hayatı idamdan namazla kurtulmuş gibi sevinseydiniz bari
neden sesiniz kısılınca cehennem diye bağırdınız neden nikahtan dönüp de filmleri benden çaldınız
kitap bunlar dedikçe aynı dünyada yaşıyoruz sandınız da
ondan kitap okurken bir de el bais deme ihtiyacı doğdu bende yoksa yani 13 yıl tepemde kitap okuyan ses kütlesi yüzünden değil bütün tuzaklar
siz neden canlı yayında değilsiniz onlar neden aynı yolda aynı konuya hakim değil biz neden anlamasak da olur bazıları neden yaşam şansını kendi bilemez neden hayat kısır döngülerle doludur ne açıdan manasız bulunan bir konu göklerdedir sesi kısınca neden herkes evine gitmez yasaklanan bir şeyin bilir-kişisi olmak neye yarar yaşananlar gerçek olsa da hikaye aynı gün bitmez sarımsakla olmuyorsa yoğurtla hiç olmaz farkımız yoksa aynı denizde boğulmak sorun değil yankılanan şey türkü de olsa herkes adına konuşmak kolay mı
sakın aynı yerden bana bahane bulup kendini gizleme diyen maskenin sahibidir bunlar
ama işi gücü söylenmek olanlar bazen ne yorgun ne de sarhoş sadece geveze
1. ben ne yazacağıma kendim karar veriririm 2. kafamda her okuduğumu okuduğunu sanan sapıktır 3. yazdıktan sonra bir ramazan olduğunu düşünme ihtimalim olabilir 4. yeraltı romanı yazmak sevmeye bahane değil ama bir engel de değil 5. kafamda yeraltı romanı arar gibi aşk kırıntısı bulunmasından hoşlanmıyorum 6. yeraltı romanı okumasam da okuyanlar senarist oldu diyerek kafamda insanların hayatını yazıp dönüp bana bakanları masum bulmuyorum 7. yeraltı romanı konusunu kategorik olarak tartışmaya açacak değilim ama sanat da aynı konu
resimlerle ruhları dolduranlar boya diye afrikaya kaçanlar çoban gibi bağıranlar horoz diye ilim okuyanlar okuma diye bağıranlar sesini kısmayı bilmeyenler açanlar kısılınca ilim diye şaşanlar çenesini kapat diye büyü yapanlar cadılar
var evet okuyun ama
bunlar yalana kulak veriyor kıyamet borusunu yakında bir cehennem sanıyor
bunlar mümin değil benim okuduğum açıdan
sen kendin peygamberine oku yani
ben allah beni cehenneme atabilir diye korksam bile sen kim oluyorsun da beni korkutup cehennemlik suça iteceğini sanıyorsun bir de keh keh gülüp daha beter suç yok mu diye ortaya çıkıp konuşuyorsun
sen ne açıdan benim allah korkumla mücadele edebilirsin yarışabilirsin ki zaten
o konu böyle oluyor.
Şikayetlerinizi okuyun...
Beni Allah bu dertten kurtardı sonunda -namazı da kılınca
şarkı dedikçe hakaretlerinize
bize bir de tehdit edip sordunuz
sorduklarınız bitmedi de
bir şair resmini gördük diye meyhaneden eve zor dönen bizlere
bu siteyi gösterdiniz
şiirler pek edepli bulundu diye men edildiğim yerlerden
resimlerle dönerken ben
bir de kiliseye gittim
hani hiç mi hayatım etki altında kalmadı
siz de busunuz
orada da bana dediler ki hz isa da seni adınla anıyor
içim rahat etmişti
rahibe nasıl oldum hikaye kitabını okudum sonra
ama susmayan bu seslere inansa da hasta olduğuma inanmayan doktorlardan sonra
ben ne zaman ki gerçekten tüm peygamberlerin dostu olan hz ibrahim namazını kıldım 85 rekat
sanki onun hayatı idamdan namazla kurtulmuş gibi sevinseydiniz bari
neden sesiniz kısılınca cehennem diye bağırdınız
neden nikahtan dönüp de filmleri benden çaldınız
kitap bunlar dedikçe aynı dünyada yaşıyoruz sandınız da
ondan kitap okurken bir de el bais deme ihtiyacı doğdu bende
yoksa yani 13 yıl tepemde kitap okuyan ses kütlesi yüzünden değil bütün tuzaklar
bazıları kitaplarda var.
disco sanınca bitmedi tartışmalar
okuduğum her kitabı tartışma konusu sandınız
gerçek oldukça böbürlenip kandınız
beni boşa kürek çeken kayıkçı diye andınız
itinizi köpeğinizi bile bir bilene soramadınız da
benim bir sevdiğimle cehennemi gezmeme ramak kalmıştı
siz neden gene bana kaldınız
?
neden her ezan andığınız Allah'ı
insan gibi anmadınız
tavanda yıldızlar var
ve ezan okunuyor
Allah'ı andınız
ama ben evimdeyim
bunu disco sandınız
o zaman gene de evinizde gizlice okusanız daha iyi değil mi
ne durumda olursanız olun
Allah'ın isimleri de var
siz neden canlı yayında değilsiniz
onlar neden aynı yolda aynı konuya hakim değil
biz neden anlamasak da olur
bazıları neden yaşam şansını kendi bilemez
neden hayat kısır döngülerle doludur
ne açıdan manasız bulunan bir konu göklerdedir
sesi kısınca neden herkes evine gitmez
yasaklanan bir şeyin bilir-kişisi olmak neye yarar
yaşananlar gerçek olsa da hikaye aynı gün bitmez
sarımsakla olmuyorsa yoğurtla hiç olmaz
farkımız yoksa aynı denizde boğulmak sorun değil
yankılanan şey türkü de olsa herkes adına konuşmak kolay mı
sakın aynı yerden bana bahane bulup kendini gizleme diyen maskenin sahibidir bunlar
ama işi gücü söylenmek olanlar bazen ne yorgun ne de sarhoş
sadece geveze
kafamın içi roman şiir gibi olmasın
evet
1. ben ne yazacağıma kendim karar veriririm
2. kafamda her okuduğumu okuduğunu sanan sapıktır
3. yazdıktan sonra bir ramazan olduğunu düşünme ihtimalim olabilir
4. yeraltı romanı yazmak sevmeye bahane değil ama bir engel de değil
5. kafamda yeraltı romanı arar gibi aşk kırıntısı bulunmasından hoşlanmıyorum
6. yeraltı romanı okumasam da okuyanlar senarist oldu diyerek kafamda insanların hayatını yazıp dönüp bana bakanları masum bulmuyorum
7. yeraltı romanı konusunu kategorik olarak tartışmaya açacak değilim ama sanat da aynı konu
Israrla
Ben mi psikiyatriste gidip
Madem namazla susacakti
Neden bana terapi yaptiniz diyecegim ki
Yani bu bir namaz ama son7cta 13 yil kafamda bir kac deli bagirdi
Benim kafam.
Bir digeri kildin ya namazi diye beni bulunca igrenc oluyor...
Boyle mi peygamber diyorsunuz ki bu bir yeralti romani olmasin ? !!!
Hz İbrahim in namazından beter olmak bu olsa gerek
Öyle mi şimdi sanat ?
Yosa kul hakkı namazından aciz kulkarı mı bağırıyor !
Aramızda hiç vicdan kaldı mı sandıniz ki?
bunlar bi de resimlerini koyup
ruh eşin olsa da mı yok edecek
ailen olsa da mı yok edecek
diye bağırmak suretiyle bana hakarette bulunmuş şizofrenik sesler diye
allah ın belasına sanat diyecek değilim zaten ben.
resim daha iyi bir konu
ne alaka yani şimdi şiir sitesinde güya bu mu oldu
*
o sesi disco topu seviyesinden kulağa indirdiğine göre
yüce yaradan bu sesleri de resimlerle birlikte yok edecektir diye inanıyorum
allah dualarınızı kabul etsin !
resimlerle ruhları dolduranlar
boya diye afrikaya kaçanlar
çoban gibi bağıranlar
horoz diye ilim okuyanlar
okuma diye bağıranlar
sesini kısmayı bilmeyenler açanlar
kısılınca ilim diye şaşanlar
çenesini kapat diye büyü yapanlar
cadılar
var evet
okuyun ama
bunlar yalana kulak veriyor
kıyamet borusunu yakında bir cehennem sanıyor
bunlar mümin değil benim okuduğum açıdan
sen kendin peygamberine oku yani
ben allah beni cehenneme atabilir diye korksam bile
sen kim oluyorsun da beni korkutup cehennemlik suça iteceğini sanıyorsun
bir de keh keh gülüp daha beter suç yok mu diye ortaya çıkıp konuşuyorsun
sen ne açıdan benim allah korkumla mücadele edebilirsin yarışabilirsin ki zaten
o konu böyle oluyor.
Şikayetlerinizi okuyun...
Beni Allah bu dertten kurtardı sonunda -namazı da kılınca
daha beter dertleri olan da ben değilim zaten