Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Güneşli Melek
Güneşli Melek

"KUSURA BAKMAMAK" GİBİ, BÜYÜK BİR KUSURUM VAR...

  • Alıpbaşını uzaklara gitmek isteyenler kulübü ;)17.04.2024 - 10:53



    Sevmek için sebep aramadım hiç.
    Sesi yetti kalbime...

    A. Arif


    ?si=WnPoixwVyiFmmEve


  • nasılsın17.04.2024 - 10:45



    K/Asılı kaldım yüreğinin ucunda, öylece sallanıyoRuhum boşlukta...

    Sen nasılsın?


  • üç şey17.04.2024 - 09:15



    G/Üç şey ;

    ... Alıp
    ...... Başını
    ......... Gitmek


  • Mavinin İzi05.04.2024 - 14:28



    Gittikçe yalnızlaşıyorsunuz insan kardeşlerim
    -Ki bu en büyük kötülüktür size-
    Yıkanmıyor bir kez olsun yüreğiniz yağmurlarla
    Denizler boşuna devinip duruyor bir çarşaf gibi
    Gerip ufkunuza mavisini, çiçekler her bahar
    Uyanışın türküsünü söylüyor da görmüyorsunuz.
    Sizin adınıza dünyanın pek çok yerinde
    İnsanlar dövüşüyor ellerinde yürekleri birer ülke
    Anlamıyorsunuz inançlarını, bir kez düşünmüyorsunuz.
    Ömrünüzü güzelleştirecek bir şey almadan hayattan
    Bir şeyler bırakmadan ardınızda gelecek adına
    Koşaradım tükeniyorsunuz insan kardeşlerim
    Koşaradım
    Duymadan bir gün olsun dünyayı iliklerinizde...

    Ş. Erbaş


  • Bana Bir Şarkı Söyle05.04.2024 - 14:09



    Kırıldığından beri sesim, ben şarkılarımı içimden, kendime söylerim...


    ?si=kdn-wEmoEdapN5wG


  • Birine Seslenin05.04.2024 - 13:53



    Kimselere anlatamadım,kendime bile,
    Ola ki ağzımdan kaçırır,
    Bir daha tutamam seni...

    N. Hikmet


  • Kendinizi bir dörtlükle ifade edebilir misiniz?03.04.2024 - 11:48



    En uzak mesafe ne Afrika'dır,
    Ne Çin,
    Ne Hindistan,
    Ne seyyareler,
    Ne de yıldızlar, geceleri Işıldayan...
    En uzak mesafe
    İki kafa arasındaki mesafedir
    Birbirini anlamayan...

    Can Yücel


  • Mavinin İzi02.04.2024 - 22:01



    Üretensin, yaratansın,
    Yürütensin dağları,
    Bakma öyle kilit kilit, duvar duvar.
    Yetsin artık bu susku
    Bıçak kemikte !
    Anasın, boynun bükük
    Babasın, kolun kırık
    Kaldır artık başını
    «Kalsın benim davam, dîvana kalsın»
    Demiş ozan.

    O dîvan, sensin artık,
    Bıçak kemikte !

    Hasan Hüseyin Korkmazgil


    Baharı yüreğinde taşıyanlara selam olsun..
    Sevgiyle, sevgili Nilüfer :)


  • nasılsın01.04.2024 - 20:28



    U/Mutluyum...
    Dağlarına bahar gelmiş memleketimin...

    Sen nasılsın?


  • kimsin?29.03.2024 - 10:59



    Yokluğun içine saplanan ç/ok gibiyim...

    Sen kimsin?