Gidemiyorsun artık uzaklara,Uzaklar dipsiz,Uzaklar sonsuz,nefesin yetmiyor eskisi gibi ne sana ne de koşmak isteyen ayaklarına...Ruhun çocuk,kafan genç,bedenin yaşlı...Kalbin aynı ürkek kız sanki hep 18 lerinde...Gözlerin yorgun,tükenmiş...Göremiyorsun artık enginleri...Geçmişe dönsen,toplasan kalbini kıranlardan kalbine ait parçaları...Geçmişe dönsen dönemiyorsun.Istanbul'da bir akşam üstü,geçmişsin talihsiz Haydarpaşa garının karşısına,elinde kalem kağıt,o dertli sen dertli.. Yanmışsınız ikiniz de bu zamanın herhangi bir diliminde yanmışsınız ikiniz de ama şimdi ama geçmiş de...Yanmışsınız ikiniz de...dertlesiyorsunuz sessizce,istanbul'un gürültüsüne inat bir sessizlikle istanbul'un kalabalığına inat bir yalnızlıkla,bir akşam üstü karşılıklı dertleşiyorsunuz sessizce...//14 Eylül 2024-Kadıköy
Senin için çarpan kalbimin
Bilmedin kadrini kıymetini
Sözlerim hep yarım şimdi
Kelimeler manasız...
Şimdi tüm şirlerimin kolu kanadı kırık...
Sana yazılmış ne çok kelimem vardı
Olurmuş bu sevdalar böyle
Başlarmış da bitermiş de
Her sevda illa düşürürmüş insanı derde
Savunmasız kalırmış insan işte öyle...
Gönül işçisiyim ben de
Harf harf topladım sevgiyi
Bir ev vardı çok tanıdık,
Eski,sarı fotoğraflardan çıkıp gelmiş sanki
O kadar sıcak,o kadar alışılmış...
Bir gün desem bir yılın,
Bir yıl desem kırk yılın hatırı kalır,
Bende bir mazisi var ama bilinmez kaç asır...
Tane tane inciler
Sıra sıra dizildiler
Ruhunu kaybetmiş bir kenti
öylece izlediler
Nerden gelir bu kalabalık
Herkes herkesi sevmesindi
Sevmeler böyle olmasındı
Yıldızlar gökyüzünde öyle durmasındı
Yağmur yağmasaydı öyle anlamlı
Herşeyin bir anlamı olmasındı...
Ben aldım dersimi,yaptım ezberimi
Burdan ötesi karanlık,
Derin bir girdap burdan ötesi
Sevdim hayatı iliklerime kadar,
sevmedim mi
Hayat ki pembe çiçek baharlar
Öyle ağlasam,öyle ağlasam ki
Kalmasa hiç gözyaşı çocuklara
Öyle ağrısa öyle ağrısa ki başım
Kalmasa onlarda hiç dert,tasa...
Öyle düşünsem öyle düşünsem ki
Akşamdı,
karanlık kostümünü giymişti sokaklar,
Gençler sokaklarda
Mumlar yanıyor masalarda
herkes umutlu,
herkes bahtiyar,
Çıkıp çıkıp geliyor aklıma
En güzel hatıralarıyla çocukluğum
Soğuk bir kış akşamı İstiklal'de
Bir kitapçının terasında sıcak ve sarı
arkadaşlarımla oturmuşluğum
Dertleşmişliğim




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!