Zamanlardan birinde,
Evvel zamandan da önce,
Bir kadın yasarmış küçücük bedeniyle,
Siirleri, öyküleri varmis, severmis yazmayı
Hem sevmiş yaşamayı
Hem de bütün insanlari,
Yokluğunda bir mektup yazıyorum
Yokluğumda okur,belki anlarsın beni
Belki de sana değil kendime yazıyorum
Hiçbir adrese postalanmamış
Onlarca mektuptan sadece biri...
Belki de geçmez eline bu satırlar
Yarım bir tentenin arkasından
Gördüğüm telaşlı ayaklar
Bir sağa bir sola gider
Kim bilir hangisinin
Hangi çok önemli telaşı var
Üsküdar'da bir akşam
Bazen birşey acıtır canını,
Oldurmak istersin,olduramazsın
Bir eşikten atlamaya karar vermek,
Ya da pişman olmak
Hayatta atmadığın tüm adımlar için
Yolun hem sonuna hem başına yakın
Her yol kendi hikayesini yaşar,
Kimi yollar hüzünlüdür;
Sorgular yolcu hem kendini,
Hem ardında kalanları...
Kimi yollar hasret kokar buram buram;
Hem yola hem de yolu gidene...
Bazen yol bitti zannedersin
Yollar değil aslında biten sadece sensin
Nasıl hatırlamıyorsan doğduğun günü
Nasıl da bilmiyorsan öleceğin günü
Bazen bütün yapılacak işler bitti zannedersin
Hayatın işleri değil aslında, biten sadece sensin
Uyandın mı o rüyalardan
Geldi mi biraz aklın başına
Yüzü koyun yıkılınca asfalta
Sorguladın mı bir kere daha kendini
Uyanmadın o rüyalardan
Oynama devamlı gözlüğünün camlarıyla, dünya böyle az bulanık, az net ötesi yok,oynama...karıştırma tarih kitaplarını boşa, ne savaşlar,ne hükümdarlar,ne tahtlar,ne saraylar, bir varmış bir yokmuşlar.. akıl sır erdiremezsin,karıştırma...Bekleme artık bir avucun çenende,gözün kapıda,kapı kalbinde,bekleme o birtürlü gelmeyecek olanı,yol ile yolculuk birbirine karışmış bekleme...Erteleme hiçbir şeyi ,dün nasıl yoksa bugün, bugün de olmayacak yarın,yapmak istediklerini yap,haykırmak istedigini haykır sağındakine solundakine,ötekine,berikine zarar vermeden tabii,haykır içinden taşanı,içine dert olanı haykır erteleme...Korkma artık sokak kedilerinden,tiksinme börtüden böcekten,sarıl sarılabildiğin kadar onlara ve tabi kendine de.İnsan dışında hiçbir canlı zarar vermedi doğaya,insana bunu bilerek yaşa,korkma...Unutma senaryo ne olursa olsun oyun biter perde kapanır birgün, Unutma gülümse...
Herkesin var yarım kalan hikayesi,
kiminin kalbinde eli,
kiminin hep hayalde kalan,
Bir türlü olduramadığı düşlerinde beyni...
Herkesin var bir alacağı hayattan,
Keşke bulabilseydi insan
Çaresini çaresizliğin,
Olurunu en olmazın,
Ömrüne sebep olanın,
Gönlünde ıssız kalanın...
Kayıp sayfalarını




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!