Şakaklarında ki çizgiler öylesine değil
Hepsi birer yaşanmışlık
Yüksek dağların ayazında
Kendi halinde,kendi sevdanda
Bildiğin,inandığın ne varsa sevgiden yana
Bir güzel umuttur adın Reyhan..
Şairliğim bendendi,telaşım hayattan
Bir şair telaşıyla sevdim seni...
Cesaretim bendendi, korkularım hayattan,
Ürkek bir ceylan tedirginliğiyle sevdim seni,
Yeni alınan eşyalar gibi
Sadece bir adım gelseydin bana
Uzun yıllar sonra gelmiştim sana,
Uzun yollar aşıp sazlıkların arasından
Sadece bir adım gelseydin bana
Gönlümün en güzel köşesini ayırmıştım ben sana...
Bir sebebi vardır elbet
Uçan kuşlardaki,
açan çiçeklerdeki asık suratın,
Hepsi herzaman mutlu olamaz ki
Yolunda gitmeyen bişeyler hayatta
Bazen de yolunda giderken
Bu yağmur götürebilir bizi
Biraz sakin,biraz daha durağan
Mümkün değil mi artık
ocakta demlenen bir çayın buharında hayaller kurmak
Mümkün değil mi
sobada yanan odunun çıtırtısında mutlu olmak
Denizde bir vapur,
Vapurda bir şarkı
Yaşamın tam da ortası
Bir suyun rüzgarında
Köpük köpük hayat
İşıl ışıl hayat
Bu şehre yağmurlar yağıyordu
Sicim gibi dökülüyordu gözümden hatıralar
Hiçbir şeye gücüm yetmiyordu
Sözüm geçmiyordu ne kalbime ne de beynime
Bu şehre yağmurlar yağıyordu
İçimde ölüyordu bir bir eski aşklar
Sen yumdun,ben saklandım,
Yıllar hızla geçmez sandım,
Bu oyunda sen kazandın,
Sobeledin hayat beni.
Önüm,arkam,sağım solum,
Kıymetini bilemedik o güzel günlerin
Günler güneş günler çiçekti
Sahip olduğumuz yürekleri tutamadık
Hiç ulaşamayacaklarımıza hep hasret kaldık
Kıymetini bilemedik o güzel günlerin
Bir yanımızla sevgiye hep aç
Oynadın mı biraz
Oyalandin mı biraz da
Dinginleş biraz,
artık yavaşla...
Gemi yükünü topladı
Kimse kalmadı artık bu limanda




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!