Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Esmaül Hüsna sizce ne demek, Esmaül Hüsna size neyi çağrıştırıyor?

Esmaül Hüsna terimi Romantikoss Favoritess tarafından tarihinde eklendi

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    insan okumadığı kitaptan sorumlu değildir
    yine de...

    bilmediğim konudan allah a sığınırım

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    benim açımdan da bu kitap bu
    ama insan yılan görünce dante de yılanı yazdı der mi

    ?
    bu kadar saçma şey duymaktan allah a sığınırım yani

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    ben de yedi yaşında bunları düşünebiliyordum
    ben de sekiz yaşında film izledim
    ben de bunları düşünerek doğru yolu buldum
    ben de denizleri sonsuzluk diye düşündüm
    ben de kusursuz buldum çizgiyi
    ben de merak ettim inceliklerini mesleğini


    ama bir şeyler ters gidince bunlara tutunmadım asla

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    artık utancı anlatamıyor hiçbir kaba tasvir
    Tanrı utananı sever diye bağırıyor cehalet
    ama okumuş
    ama okumamış

    sezar ve roma meselesi değil bu sadece
    ağlamayı anlamak için ise aynı acıyı çekiyor ruhun

    bunlar da sanat eseri
    ve bunlar olmasa hayat daha zor olurdu

    adalet para barış akıl kimsenin tekelinde değil ama yine de
    ipleri geçmişin elinde

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    umudu kırılmamış bir nesneydi esir kampı tablosu ve göçler

    o yine de evindeki vazo

    herkes allah dese de cennet cehennem onun elinde
    o konunun tek bir yolu var akıl ile düşünsen bile

    aynı yere çıkmıyor yollar elindekinin değerini bilmezsen kendin de

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    bu kitaplar da dahice düşünülmüş
    inanç dolu
    mutlaka iyi niyetle

    cennet de diyor cehennem de
    elbetteki asırlık klasik eserler bunlar

    ama sadece kendi aklını kendi hayrına kullanırsan öyle
    sadece gerçekten yaşıyorsan döngüyü
    sadece anlamak için yılların en hüzünlü sonunu

    sadece gerçekten ve sadece "haklıysan" şaka kaldırır bir yanı

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    artık ruhlar kendini aklayamıyor yalanın ardında
    ruhlar kalabalığın sessizliğinde cennet cehennem diyemeyen bir tanrının kanatları altında
    basit gerçekleri hayatın yazılı olan her şeyin ağırlığı altında
    artık insanların tek umudu yardım istemekte
    artık yaşamın hiçbir sır dolu kutsal sonu aynı mutlu sonda bulmuyor beni
    artık yalvarmak lazım bir şakaya kurban gitmesin diye hırsların akıl yanında yürüyen kalbi kırılmasın diye
    kalbi kırılan bir akıl var artık aramızda yılların izini kaybetmiş
    geçmişin yükü ne yazık ki ağır ama küçük görünüyor çaresiz

    ARAFTA

    bir küçücük kitap kadar gerçek yaşananlar
    inanmak dışında bir incecik kelebek bile yok aramızda

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    yani bir geri zekalı herkesin mutlu olması için saçma sapan bahaneleri anlatırken bir kaç kişinin birbirini suçladığı cehennemden cennete gidemiyordu ama kurtulmak istiyordu

    mutluluğa cennet diyemeyen biri bir kaç kişilik suçlamaya da cehennem diyemiyordu ama okudukları bu yanılgıyı barbarların, cani din adamlarının ölümle dalga geçmesini andırıyordu gene

    halkın elindeki gücü kötüye kullanan herkesten daha kabaydı artık akıl Tanrı'nın ışığı vurmasa

    yalan adının altındaki en çirkin görüntü bile kusursuzdu ama yankılanan hiçbir şey bunu doğrulamadı

    bu konu yine de öyle olsa da bunu anlamayanların elindeydi artık sınır bilmeyen güçleri asilerin hak ettiği tarzda bir huzur

    yaşamı kutlayan bir için aynı günü düşünmenin bir telâfisi yoktu sevdiği kadın olmasa

    bütün bunların iyiye ve affedilmeye yüzünü döndüğü yerde kendi gerçeklerine bakman gerekirdi ama o yaşamın ne başı ne de sonuydu

    hayallerin içinde aşkın sadık yanında göremeyeceği bir yerdi kendi umutlarının köreltilmiş tohumları

    bunların açıklanabilir bir yanı yoktu ama kalbinde açıklandığında yalanın adını koyamayacak tek bir bakış tek bir ok bile yoktu

    kendini hiçe saysaydı yokluğunda sevginin başkasına duyduğu inanca ihtiyacı ne kadarsa o kadar da melek gerekirdi inanmak için onca çabaya rağmen

    ama kolay değildi gözlerinin gücünün yansıttığını anlamamak da eğitseydi herkesi farkını bilemezdi sevda ile ahlaksazlığın arasındaki her günahın aynı yolda yazıldığını

    bunu anlayamazdı isaya inanan muhammedi resmeden cehennemlikler ama tahtında oturan biri daha büyük bir kahkahayla yaklaşacaktır yaşamın çöle dönmüş yanına yaslanınca

    bir kişi bile hak etmemiştir aynı dünyada aynı bedende yaşamayı

    sonra daha masum sanıldı aileye duyulan korkunun ışığı emmesi
    artık hiçbir büyük güç aşamazdı merhaba kadar basit bir kutsal güzelliğin cennet diyemeyişini

    hiçbir günah aklanamazdı bu günahın karşısında

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    artık bu evet -
    kayıp cennet değil de dante'nin cehennemi

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    okuyup ademe diyecek -bütün kelimeleri öğrettin bu da ilim

    bana diyor kafamda elinde kitap da yok benim okuduğuma deli diyen bir sapık diye de
    yedi cehennemin gazetesi cehennem


    insan bunu ya okur ya cehenneme gider
    allah demeden okuyacaksan sus
    insan gibi okuyacaksan oku

    bağırma beynimin içinde delinin cehennem kazanı gibi diye de kitap

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    elimdeki sanat kitabı ama sırf küfür
    resim değil
    insanlar resmini koymuş kafama
    biri kitap diye beynimi okuyor
    resimlerin suçu yokmuş ki diyorlar

    yani ben elimdekine ilim demiyorum zaten
    sana niye diyecekmişim
    demiyorum

    ?
    insan ya okur bunu
    ya cehenneme gider zaten
    bir kaç kopyası cehennemde

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    artık ne okusan da biri allah a "cehenneme gitsinler" diyor senin için
    bence sesler, asılsız ilimler, gereksiz zulümler yer tutmasın yani cehenneme gitsin

    öyle konular da var

    umarım sen de dersin bilemem ben
    allah belasını versin

    haklıysan haklısındır
    haksızsan kendini cehenneme atarsın cehenneme katarsın

    bu kadar aptal hiç olmadım
    ne okudunuz da bunu bile anlayamadınız anlamam da imkansız

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    o açıdan sapıklar cehenneme gidecek
    bunun intikamı alınacak
    bu zulüm asla cezasız kalmayacak


    ben şiir değilim
    bana şiir muamelesi yapamazsınız hiç bir açıdan

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    iki tane şiir okudunuz diye bana sınırsız özgürlükten bahsetmek de nesi acaba
    kutsal kitabı okumuş
    şiir romantiktir
    evet
    şiir miyim ben sen bana beyinsiz dedikçe

    ?
    insanın sınırlarını bilmeyen biri sınırlarını çizse eminim bi cehennem olur ortamızda

    kutsal kitabı oku şiiri ilim diye de anla
    okuma şiir oku kendini tanı

    bundan anlam çıkarmış gibi resimlerini zihnime koymuşlar aman ne iyi insanmış derken de "yasak" işte
    kim olduğu değil kim olmaması gerektiği söz konusu artık

    ben elalemin resimlerinden ders almak zorunda değilim anlamında
    sesini duyan da stop tuşu yok diye mutsuz

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    hiç kimse benim hayatımı cennete yönlendirip
    beni zihninin cehenneminde bırakamaz

    bu kutsal kitap yine de
    içi de zihnim gibi allah zikriyle dolu ve cennet kadar sessiz

    ne okusan da zihnindeki ilim allah diyor diye de ilim

    ama cehennem ölünce gideceğin yer


  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    aklımdaki romantik romanı şeytan yerine koyup
    kendini romanla aklayıp beni ilme kattığını sanma diye


    o konu cehennemde sapık.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    ZİHNİMDEKİ İLME GÖRE . cehenneme odun olsun
    sesini şeytanlar bilsin
    yedi cehennemin kapısını çalıp resimlerini bulsun

    allah belasını versin.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    yok yani bela okuyup okuyup allah yardımcınız olsun demek düello
    yok yani senin beynindeki şeytan benim diyip diyip ilim diye tapmak
    yok yani küfür edip edip sözünden dönmek



    allah belasını versin resimlerinin de zihnimi işgal edenin de şeytanınızın da canı cehenneme demek


    zihinmdeki ilim
    SEN KİTABI OKUYACAKTIN !

    CEHENNEM DE VAR.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    umarım her gün seni yedi şeytanın uyandıracağı bir sistem bulursun cehennemde

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    pişmanlık da fayda etmez
    umarım kafanızın içinde böyle bağırır bağırır sonra size cehennemi gösterir


    bu kitap okumak mı yani ?

    hayır ama ben de artık umarım öyle olur
    kitap yerine eşitlik
    eşitlik yerine nasihat
    nasihat yerine gevezelik

    kitap okumak mı yani !

    hayır ama umarım öyle olur.

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    Kitap yok gibi kafamın içindekine allah diyor
    allah yok gibi kitaba beni katıyorsa resim mi yani


    kitapta allah yazıyor sadece
    onun dışında bir hükmü yok

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    İnsan savaş ve barışı okuyabilir
    Sonra kitap da okuyabilir ibadet de edebilir

    ama savaş ve barışı okumak ibadet değildir

    ilmi bana katan allah bu açıdan yok

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    Nükleer silahtan daha günah rsim olur mu
    Bu açıdan ilmi bana katan allah yok

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    Her gün kabusa uyan şarkı mı
    Yani bana ilim katacağına beni ilme katınca bunlar kitaptan ders almamış da kendine şart kosmuş bi ruh hastası

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    ilim bu


    buna insan diyeceğime
    kör şeytana bekçi olsun

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    o duam da benim
    zihnimdeki bu pislikleri cehenneme at yak


    senin sevdiğin mi
    kimin filminin nesi

    beni zerre kadar ilgilendirmiyor
    boşuna drama yapma

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    allahın kitabını bırakmış
    benim zihnime resmini koymuş
    lanet olasıca sesini dinleten cinlere tapan pislikler
    frekansını aşk diye bana koymuş da
    resmini sonradan bulmuş da
    siyah boyayla bana kafa tutuyorlar

    allah lanet etti mi bir daha cehennemden dönüş yok
    size de insan diyeceğime diyen bir hayvan olsun

    ÖTEKİ TÜRLÜ BÖYLE

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    benim hayvan resmimi allah yapsa
    bana sen peki yapmadın mı dese
    ibadetlerimi sorsa
    hayatımı da ibadetler gibi hesaba katsa


    ben anladım da
    kafamın içinde size insan diyen bence hayvandır

    ben bu pislikten sorumlu olmazdım yani

    ama ben yapsam
    çok şükür benim desem
    bence de iyi anladım da ne ilgim var bununla desem
    kendi adıma mantıken kendimi bulurdum
    yaptığım resimden de sorumlu olurdum

    ama ne yazık ki resimle anlatabildiğim her şey benim için iyi olduğu kadar size anlatılabilir değil
    çoğu insan zihnimde yok
    gene de herkes cehenneme gidecek

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    dünyada resmini yapacak renk kalmamış gibi
    kafamın içine seni koysaydı

    sigarayı bırakma reklamından farkımız kalmazdı ne yazık ki

    amellerimizi ışıklı pano yapardık

    BAZI İNSANLAR ÖYLEYMİŞ
    BANA NE * !!!

  • Romantikoss Favoritess
    Romantikoss Favoritess

    sonuçta ben ses kütlesi affetmeyeceğim
    bilmediğim resimlerden de sorumlu değilim

    sonsuza kadar affolmayacağı yer de tam olarak benim kafamın içi
    içinde saman yok çünkü allah zikri var

    ama resim sadece boya