Çürüyen Tohum Şiiri - Hacer Orhan

Hacer Orhan
26

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

Çürüyen Tohum

Bir gün tohum idik oluverdik filiz,
Keşke kirlenmeden kalsaydık temiz.
Çınar kurtlanır elbet, bu da kader gereği,
Abı hayat içmektir, o kurdun reçetesi.
Çoktan bitti bu yapı, üzerinde var bir toz,
Çırağın üfleyecek, sonra olmaz ki moloz.
Göçeriz ahirete, hepimiz sıra ile,
Mirasına bırak sen, ona uygun aile.
Renkler cümbüş olsa da tekdir Hakk'ın katında,
Gene de sen kanını, dök ver gülden bayrağa.
Ey sen deli ecdadım sonsuz aşkın delisi,
Evlatların bitmez ki hemen doğar yenisi.
Kayıp olsa evladın bir gün döner geriye
Yüceltir imanını seni boğar neşeye.
Budanınca filizler dalları çoğalırmış
Rabbimin kanunu bu, tabiat yok olmazmış.
Olmasın hiç elbette gerçek alemde acı,
İslam'ın öğüdü hep, olsun sende baş tacı.

Hacer Orhan
Kayıt Tarihi : 7.04.2026 08:57:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Hikayesi:


Necip Fazıl'ın Utansın'ına İthaf edilmiştir. şiirinin her harfine yürekten katılıyorum. O'nun ruhuna teselli babında yazdığım bir nottur şiirim.

Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.
  • Hacer Orhan
    Hacer Orhan

    görüyorum şiirimi beğenmişsin. teşekkür ederim. daha güzel şiirlerimi bekle . geliyor:))

    Cevap Yaz
  • Hüsamettin Sungur
    Hüsamettin Sungur

    Ne güzel demişsiniz
    beğeni ile okudum
    dilinize sağlık

    Cevap Yaz
    Hacer Orhan

    herkes hayata kendi penceresinden bakar. benim pencereme yakın olduğunu hissettim ve beni mutlu etti. güzel sözleriniz için teşekkür ederim. diğer şiirlerime de yorumlarınızı beklemekteyim. selam ve dua ile.

  • Perihan Pehlivan
    Perihan Pehlivan

    hayat seçicidir zayıflar çabuk ölür sabır öfekeye ket urur acıya merhem olur.yazmak güzeldir. dış dünya çiçek srpmek gibi.

    Cevap Yaz
    Hacer Orhan

    hayat seçicidir zayıflar çabuk ölür. ben bu konuya katılmıyorum Perihan hanım. çünkü yumuşak tabiatlı bir bitki bir kayayı kırıp arzı endam edebiliyor. Putin in çocukluk hikayesini dinlemiştim. bir katliamdan kurtulmuş biri ve şimdi Rusya devlet başkanı. bu konuda Tolstoy
    İNSAN ne ile yaşar kitabında anlattığı gibi düşünüyorum. her anne doğumdan sonra kendi olmadan bebeğinin öleceğini yaşayamayacağını sanır. fakat rızkı veren ve koruyan , büyüten Allah tır. Hayat rabbimizin bahşettiği kadar o sebepten olabildiğince güzel yaşayıp ayrıldığımızda iyi yad edilenlerden olalım. şiirimi beğendiğiniz için teşekkür ederim. sağlıcakla kalın.

TÜM YORUMLAR (6)