Şiir yazdım şair dendi,
Gözyaşıma bahir dendi,
Gözyaşımda yüzdüm diye,
Benim için mahir dendi.
Beni silenler silsin,
Vazgeçilmez değilsin,
Ben Hakkın aşığıyım,
Bilmeyen varsa bilsin.
Değeri Hak katında, Müslümanım diyenin,
Sıfır değeri olmaz, kul hakkını yiyenin,
Kul hakkını gasp eden, dinini sorgulasın,
Hesap günü açılır, yaprağı tediyenin.
Mevsim güz yapraklarım sararmışta sararmış
Her esen rüzgar beni yerden yere fırlatmış
Bilseniz bu gönül ne fırtınalar atlatmış
Hepsi boş hepsi hava hep gönlümü daraltmış
Öyle bir liman buldum sığındım da sığındım
Ruh çağırdım diyenler,
Boş yere uğraşırlar,
Yakınlarıyla değil,
Şeytanla konuşurlar.
Hadi duydunuz diyelim, Sinan'ın öldüğünü,
Ağlayanlarla beraber, kimlerin güldüğünü,
Bırakınız ağlamayı, dualar edin bana,
Söyleyin kimler görmüşler, gidenin döndüğünü,
Sınavda çıkacak sorullar belli,
Seçtiğin her derse çalışacaksın,
Sorulmaz konuya çalışan deli,
Kaşınmaz yerini kaşıyacaksın.
Yokun var olduğunu gördüm,
Varın da duvarını ördüm,
Gah yürüdüm, gahi süründüm,
Varlığımın sırrına erdim.
İblise mürit olmuş, Mısır'da zalim sisi,
Sinsilikte gördüm ki, sisi geçmiş iblisi.
Sisi denilen mel'un, Amerikan uşağı,
Tükürükle boğunuz, bu edepsiz yavşağı.
Dünya bile dönüyor, güneşin etrafında,
İzin ver ben de senin, etrafında döneyim,
Benim arzum olmaktır, yarimin tarafında,
Tarafına almazsan, bırak da ben öleyim,




-
Sema Sefa
-
Atila Yalçınkaya
-
Ömer Yalçın
Tüm Yorumlarsüper bir dörtlük çok beğendim maaşaallah
Yürekten kopan bir fırtına imiş, şiiriniz.
Herdem arar babamızı yollarda gözlerimiz.
selam ve dua ile
Sevda Kenti'nin Öyküsü’nü dinlemek ister misin?
İstersen son şiirime bir göz at… Sevgilerle.