Derdi dertliler tanır,
Dertsiz olan ne bilsin,
Çare bulunur sanır,
Kim kaybetmiş o bulsun,
Tanrıdan parçacıklar arayanlar,
Dönüp de kendilerine bakmazlar,
Tanrıyla problemleri olanlar,
Deli olanları da aratmazlar..........İNSANİ
Arının yuvasına, asla sokmayın çomak,
Bilirsiniz sokmaya, belkide kalır ramak,
Bozulursa tadınız, ne yapsın buna damak,
Olması gerekense, makulu yakalamak.
ARIYORMUŞ
Anam beni arıyormuş, gözü yaşlı bağrı yanık,
Gördüğüne soruyormuş, yok mu gören yok mu tanık,
Yakup'un hasreti gibi, içinde ne volkanlar var,
Ne yangını sönmektedir, ne de içinde ki panik.
ARIYORUM BİR BİÇİMDE
Şikayete mahal yoktur,
Müdahale eden çoktur,
Aşk bağrımı delen oktur,
YETER
Boynu bükük gözü yaşlı, beni nasıl terk ettin,
Yetim gibi bırakarak, söyle nereye gittin,
Şimdi ben sensiz çaresiz, ne yaparım der misin,
Yaşıyorum sanma beni, sensiz bilki ben bittim.
...
Kime nasıl anlatayım,
Anlatıp da anlaşayım,
Bana arkanı dönersen,
Sana nasıl ulaşayım.
Sana arkadaşım desem,
ARSIZ
Keşke yaşamasaydık, yaşanan acıları,
Keşke ağlatmasaydık, ana ve bacıları,
Keşkeye geçmiş olsun, deselerde geçmiyor,
Halen devam ediyor, yüreğin sancıları.
Adamı adam eder ar,
Olmazsa bozulur ayar,
Sıfırı değer sananlar,
Arsızlıklarını anlatırlar.
Bir gün son bulacak, benim hayatım,
Almadım dünyadan, ben de muradım,
Değişecek belki, güzel suratım,
Arkamdan kimseler ağlamasınlar,
Adımı taşlara yazdıramadım,




-
Sema Sefa
-
Atila Yalçınkaya
-
Ömer Yalçın
Tüm Yorumlarsüper bir dörtlük çok beğendim maaşaallah
Yürekten kopan bir fırtına imiş, şiiriniz.
Herdem arar babamızı yollarda gözlerimiz.
selam ve dua ile
Sevda Kenti'nin Öyküsü’nü dinlemek ister misin?
İstersen son şiirime bir göz at… Sevgilerle.