Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
15 Mayıs 1955 yılında Siverekte Gülabibey Mahallesi Handüzü sokak No: 3'te dünyaya geldim.
Babamın adı Abdurrahman, Annemin adı Ayşedir.
Babam devlet memuru,annem de ev hanımıydı.
3 erkek 3 kız kardeşiz.Ben evin küçük evladıyım.
İlkokulu Siverek Türközü ilkokulunda
Ortaokulu Siverek Ortaokulunda
Liseyi Diyarbakır İmam-Hatip Lisesinde
Üniversiteyi Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Coğrafya bölümünde ok ...




süper bir dörtlük çok beğendim maaşaallah
Yürekten kopan bir fırtına imiş, şiiriniz.
Herdem arar babamızı yollarda gözlerimiz.
selam ve dua ile
Sevda Kenti'nin Öyküsü’nü dinlemek ister misin?
İstersen son şiirime bir göz at… Sevgilerle.