SEVMEKTEN DAHA GÜZEL
Sevgiliyi çok sevdim, öl dese öleceğim,
Çekip gurbete gitse, peşinden gideceğim,
O beni sevmese de, ben onu seveceğim,
Sevmekten daha güzel, ne vardır bu dünyada.
İstemiyorum sevme sen beni
Uzaklaş benden istemem seni
İstemiyorum inat etmeni
SEVMEK AYRI SEVİYORUM DEMEK AYRI
Her kim kimi severse, sevdiğine ram olur,
Yarini tanımayan, demesin seviyorum,
Sevdiğine ilgisiz, huzur değil gam bulur,
Bu bakış açısında, ihanet seziyorum.
Bütün güzelliklerin, kaynağı yalnız sensin,
Güzel olan yürekler, seni nasıl sevmesin,
Gönlümüzdeki yerin, yücelerden yücesin,
Rahmetine muhtacım, yağdır kulun sevinsin.
Beklemeye sebebi olanlar beklesinler,
Beklediklerini de görmeden gitmesinler,
Var olan becerilerini sergilesinler,
Takdire de ram olup olanı seyretsinler..
Aşık olan göz değil ruhtur.
Aşıklara neylesin doktor.
Seviyorum diyenler çoktur,
Aşk ise sevene oluktur.
Seven korkmaz sevmekten için için içlenir
Vuslat olana kadar yürek daim bilenir,
Sevgilinin kapısı, seven için umuttur,
Umudu hiç kaybetmez, o kapıda dilenir.
Unuttun mu beni, var sen de unut,
İnan ki bende de tükendi umut,
Sevenin kaderi unutulmakmış,
Güneşim kayboldu, üstümde bulut.
Sen de git yoluna, bana acıma,
Kuldan medet istemek, itikadi bir mahsur,
Allahın vahyi bize, vazgeçilmeyen unsur,
Olur ya bulamadın, bir de Peygambere sor,
Hala bulamadıysan, vallahi sende kusur.
Sen gidersen, buralara yağmurlar yağmaz,
Sen gidersen buralara, güneşler doğmaz,
Sen gidersen gül ağacı, tomurcuk açmaz,
Bu topraklar bil ki sensiz, aşklar yaşatmaz,
Gideceksen hadi durma, git buralardan,




-
Sema Sefa
-
Atila Yalçınkaya
-
Ömer Yalçın
Tüm Yorumlarsüper bir dörtlük çok beğendim maaşaallah
Yürekten kopan bir fırtına imiş, şiiriniz.
Herdem arar babamızı yollarda gözlerimiz.
selam ve dua ile
Sevda Kenti'nin Öyküsü’nü dinlemek ister misin?
İstersen son şiirime bir göz at… Sevgilerle.