Biri var her gün veda ettiğim.
Onun gecenin sabahına tekrar aşık olduğu
Vedalar bir hoşçakal ileydi.
Sevdaların Merhaba demeyle başlamadı qibi .
Unutmak ile umut arasındaki döngüdeyim .
Bir müzikle bağladığım.
Bir anı ile nefret edilmesi.
Bitti sözü ile aşk bitti mi ?
Yağmur yağmayınca toprak vaz mı geçiyordu .
Gözlerini alamamaktan vazgeçiyorum.
İmkansız sevdalar kolay vazgeçilmiyor.
İhanet süngüsü takılmadan..
Sevda meselesi azizim
aşk 'tatlıya kayıtlı da,
Tuzla zehir eden de var
Oysa ikisi dedi beyaz siyahını seven ..🥀
Kayıt Tarihi : 25.03.2026 01:22:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!