Dök gülüşlerini gece yarısı
Başak başak savur üstüme
Tan atışı yatarken sol yanında
Bakışların gül ekmiş zamansız
Işık vurur dağların soğuk alnına,
Uyanır toprakla şu zeytin dalı.
Bir ses düşer sessizliğin yanına,
Güneş, gecenin en mahcup o hali.
Alevden bir karanfil idi öpüşündeki
Alın terimizle su verdiğimiz aşk
Olmadık anlarda çağırır beni
Güneş saçlarına dökülürken hanım
Her şafak ana dilin aşk olsun
Penceremde perdeyi rüzgâr değil, yokluğun aralar,
Söylenmemiş vedalar yankılanır boş koridorlarda.
Mutfakta iki kişilik demlenen o demli çaylar,
Senin bardağının boşluğunda soğur bu akşamlarda.
Eşkıya Yürekli Sevda
Sevincin yumağı kucaklıyor
Davulsuz zurnasız
Yine baştan sona sensiz
Ben yaban gülü
İkimiz birbirimiz için
Yaratılmış sanmıştım
Bir bedene sığarız
Demiştim kendi kendime
Unuttum
Yazan böyle yazmış kaderini
Bana seni sevmek
Sarmak canımın içine
Hecelemek ezberlemek
Kürt omarın recep derlerdi bana
Varsın kararsın bu dünya
Türkülere sar acılarını ve bekle
Sazın sözüne uygun çalasın
Sen içten içten ağla
Ey Sevdasına Dolandığım
Gün yüzünü açtımı sizin dağlarda
Göç ebe kuşlar döndümü obalara
Gağasında bir yudum sevgiyle
Kalıcı tutan elleri alnında ki teri
Yorgun bitkin düşer titer bedeni
Herkes doyar yoktur sofrada yeri
Kaynana ya kayın baba ya eyvallah




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum