Buz gibi çözüldü sol yanım
Söyleyin bana yoksa yoksa
Bahar mı geldi bizim dağlara
Gelincikler mi açtı
Bir göz payı güneş neye
Bir an olsun senden vazgeçmedim ayna,
Baktıkça kendimi verendim sana.
Sarılsaydım sana değil de yılana,
Kim bilir belki de ağı atmaz içime.
Bir veda cümlesiydi, dudaktan dökülen o,
Sanki bir kış sabahı, kapandı tüm yollarım.
Gözündeki o son, o uzak bakışın loş,
Bir yemin gibi kaldı, üşür oldu kollarım.
Yollar uzar gider de, varmaz menzile hiç,
1. Kıta
Ayrılık hançeri vurdu özüme
Gülmeyi haram eyledi gözüme
Artık bakamaz olursun yüzüme
Gün Olur da karşılaşırsak
Yaşa sonsuz bir sevdayla
Ben yoksam düşlerinde
Bir göz kırpışını birde gülüşünü
Avuç avuç içtim zaman
Ceylan edasında salınışın
Yüreğimin ses teline dokunurdu
Sen yokken
Baba tut elimden
Beni çocukluğuma götür
Hadi yine eskisi gibi
Tara saçlarımı
Aç kollarını ey ölüm
Duyun dağlar taşlar
Duyun uçan kuşlar
Giden gelmiyor
Gelen harmanlanmış
Yine hatırladım başın yala seni
Saklı kalsın çocukluğumun izleri
Hamuru bezdirme yapan ninemi
Özledikçe alev alev yanar şuram
Babadan Kızlarına Mektup
Es es her ikinizde sesleniyorum
Sizleri çok çok seviyorum
Olur da bir gün vedasız gidersem
bu dünyadan




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum