Toplam 1087 mesaj bulundu
TÜM YAZILANLAR
-
deprem
17.11.2005 - 23:36Deprem,ben bizzat depremi yaşadım 17 ağustosta anlatılması güç hemde çok güç. İnsanın çaresizliği hiçbirşey yapamaması yalnızca kaderinize boyun eğmek var o sallantıda. Ondan sonrası deprem tedbirleri, kişisel çabalarınız vs geliyor.
Tek kelimeyle çaresiz. Ve bir kaç saat öncesine kadar tanıdığınız bir çok kişinin cesedi günler sonra çıkarılabiliyor.Umarım bir daha böylesi bir yıkım olmaz ve insanları belki birşeylere daha duyarlı ve biraz daha sevgi dolu oluruz. Hep almayı değil vermeyi de denemek gerek.
En güzel şey bu.
Saygıyla..
Toplam 1 mesaj bulundu
TÜM YAZILANLAR


DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN
Bayan Zeliha Biçer
<< Doğum Gününüz Kutlu Olsun >>
Site arkadaşımız Bayan Zeliha Biçer
** DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN **
Toplam 28 mesaj bulundu