Biz aşk yaşamadık ki seninle
Kaçıyorduk aşktan bile bile
İçimizde korkaklık büyüttük
Gözgöze geldiğimiz de
Bir aşk kadar güzel
Kobra gibi zehirli
Fahişe kadar şehvetli
Okyanus gibi derin
İstanbul gibi sık boğaz
Güneş çoktan doğdu üzerine sense
Sönmeye hazırlanan yıldız gibi
Yok sayma hatırla uğruna
Kaç kere vurgun yedik gece boyu
Kaç kere bölündü uykularımız
Rüzgar gibi geçip gitti
Nazlı nazlı büyüttüğüm
Güzel yosma büyük aşk
Yüreğime dokunan iki eldi
Deli başımda yayla yelim
Ahh aşkın dili ana dilim
Adın yazılı bizim dağlarda
Duy beni ilkbahar sevincim
Acının öyküsünü yazsam dizelere
Dizeler dile gelse anlatabilir mi
Sökülüp atılmış toprağından
Orak ile çekicin sabrını
Bağrıma örselenen çığlığa inat
Söylenmiş olsada son sözün
Küçük yaşta ayrıldık sıladan
Avuçlayıp içerdik sularını
Derin dereden yeğin özden
Gece mavisi düşlerimiz
Engin bir deniz olurdu
Bir ezgi düşerdi ussumuza
Ankara yokuşu yordu mu seni?
Genç yaşta toprağa verdi mi seni?
Geride iki can, iki dal kaldı;
Felek düşünmeden vurdu mu seni?
Feryadım yükselir sessiz geceden,
Adını düşürmem dertli heceden.
Kurtar bu canımı artık ecelden,
Kaderin elinde oyuncak oldum.
Yıkıldı duvarlar, altında kaldım,
Dağ taş şehir kasaba
Köy mezra demedim buldum
Geç buldum er kayıpettim
Kopardı yüreğimden kendini




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum