Ne Büyük Aşktın Anlatamadığım
Unut gitsin geçmişin de ne varsa
Unutmak erdemlik yazsın kitabın
Salınıp suya inerken ay şavkısı
Tut güneşi serilmeden kuralsız
Dizlerini dayayıp dizlerime
Oturmuştuk pınar başında
Efil efil esen ince bir yel
Tel tel okşardı saçlarını
Selvi bir dal gibi kolların
Rüzgâr bir başka eser yayla’da
Dağların gölgesi düşer yollarına
Orman kokusu döner etrafında
Yaylalar dolar yaylayı sevenle
Yıktın da bendimi ne geçti eline
Yaktın da çıramı sardın beline
Düşürdün sen beni el alem dile
Söyle ey vefasız ne geçti eline
Ne kadar değişmişsin görmeyel
Eller nasırlı dudaklar çatlak
Saçların yıdız yıldız ak
Neler neler yaşattı ömür bize
İnsafsız acımadı hiç sevgimize
Ne acılar tattık gurbet ilinde
Ne yaşlanmaz sevdalar gördük
Baharı bekleyen üveyik gibi hasretim sana
Sormuyorsun serçe yürekli neredesin diye
Bir sitem bin haykırış buldum yokluğunda
Kimseler bilmeden görmeden yandım
Bir senin için canımın içi,bir senin için...
Asmışım kederi, paslı eski bir çiviye,
Gönül bugün dönmüş, şenlikli bir eve.
Gam gelirse kapıya, "müsait değilim" de,
Keyfimiz gıcır bak, her şey tam yerinde!
Ağaç kurursa kökün den sökülür
Durmaz yaprağı bir bir dökülür
Baş ucuna koca bir taş dikilir
Bu yüzden ne sor ne de söyleyim
Aşk ne sevda ne diyorsun ya
Sende olmayan bir duygu
Kalbi yerinden oynatan
Bir his bir sevgi
İki kişinin ortak heycanı




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum