Bana senden bahseder gelip geçenler
Bana seni anlatırlar suyundan içenler
Bedeni yorgun otu yolup ekin biçenler
Tarlalarda da örs çakiç sesi kalmamış
Köyde doğmuşum yaylada büyümüş
Ele avuca sığmaz çocukmuşum
Kartallarla kanat çarpmış
Kurtlarla aynı yolu yürümüş
Adımı salim diye
Ah o özler o gözler var ya
Her sabah günaydınder gibi bakan
Bir konuşabilseydi zamanlı zamansız
Her akşam ayrılık çanı çalmazdı
Sessiz bir rüzgârla savrulur harman,
Ne bir iz bırakır ne eski ferman.
Diz çöken dizimde kalmadı derman,
Bakarım maziye, bağrım sökülür.
Kuşlar da çekildi kendi dağına,
Ne limanda lamba, ne kürekte sızı,
Ben kendi içimde buldum yıldızı.
Altı yüz kapıyı açtık da geldik,
Sözle nakşettik baharı, yazı.
Sevgili olmasak da olurdu
En yakın arkadaşım olsaydın
Senden bu kadar uzak olmazdım
Bu kadar ayrıda kalmazdım
Hep yanında olurdum
Ah be yalnızlık bal olsa yenmezsin
Yokmu senin gamsız kedersiz yanın
Hiçmi yok eşi dostu seven tarafın
Yoksa kalabalık içinde hep böyle
İnsanın içine patdiye düşermisin
Irgat çocuğuyum adım salim
Akdağda doğmuş yaylada büyümüş
Kutla kurt kuzuyla kuzu olmuş
Doruklar da kartal uçurmuşum
Kurt kovalamış tavşan vurmuşum
Kime bu sitemin, kime bu nazın?
Dertli dertli bakar, o iki gözün.
Hâlâ yüreğimde, sızısı sızın,
Ruhumda asılı, zehirli sözün.
Ekmeğim aşım mavilerde düşüm
Unuttum adını sevda yürekli
Aklı yitik zır deli sanma
Düşsüz kaldım dilsiz oldum
Yıllarca şiirle seslendim




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum