Şu sanal aleme girdim, gireli,
Yalan mı, doğru mu, anlamadım ben
Albenisi çoktur çekerler seni
Dostmu, düşmanmısın diyemedim ben.
İyisi, kötüsü senin elinde
Her halini resmederek duvara assam
Çerçevelere sığmazdın seyrine dalsam
Öylesine dolusun, ölesiye bende
Ah o gözlerine baksam, hiç ayırmasam.
Yeniden merhaba diyeceğim herşeye
Hangi taşı kaldırsam altında insan
İki ayaklı değil, kırk ayak sanki
Et,kemikten sıyrılmış mermerden,taştan
Zamana yenik düşmüş duygusuz sanki.
Ah Tanrım neler bağışlamışsın bize
Sen gittin dağıldım toplayamadım
Meğerse senmişsin ayakta tutan
Yıllar boşa geçmiş anlayamadım
Yalnızım yok artık halimi soran.
Bir devir böyle geçti kanmadık kanamadık
Yulaksız su gibiyken rastgele akışımız
O günler nasıl geçti saymadık sayamadık
Bir gözümüz geride ağrılıydı başımız.
**Sarar Kollarını Her Gece Yalnızlık
Tanığımdır ürkek düşüncelerime geceler
Sarar kollarında, karanlığın çığlığı,
Bir derin nefes al, fakat çıkmaz nefes
Her konuyu eleştiren arkadaş
Düzeltmeye hiç çaba gösterdin mi?
Bir önerisi olmayan arkadaş
Buda ne güzel yapılmış dedin mi?
Hiç fidan diktin mi ki hayatında
Her şeyin vakti var acele etme
Sana yanlış yapan bulacak elbet
Çemberin ona dönmesini bekle
Görünce şaşırıp dönecek elbet.
Sen sen ol, insanın hasını ara
Gece geç vakit dalmıştım kitaplara
Kapımda bir tıkırtı oldu bir ara
Kedidir diyerek önemsemedim
İniltili bir ses duydum titredim.
Bir parıltı belirdi kapıyı açtığımda
Sanal aleme dalmış her millet
Nesine baksan hayel sayılır
Bu nasıl alet, bu nasıl illet,
Neresine baksan zul sayılır.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!