ne garip bir hayat;
ölümü bilip
hala sahiplenmek.
avuç avuç gün çalmak,
insanları eşya sanmak,
bak, hayat belirsiz işte.
bir bakarsın gelmiş, bir bakarsın gitmiş.
ne geleceğini, ne gideceğini kimse bilmez.
gözlerimde gölgeler var, kalbimde düşler.
her adımda ayrı bir hikaye karşılar insanı.
Ne hattime,
Her sabah karşımda durup koklayamadığım
gülü sevmek.
Etrafı dikenle çevrili olması mı ?
Kabahat...
Akşam olunca heyecanım mı ?
benim ile yürümek/ten kaçınan ,
göl/gem...
sesimi duymak/tan şiyatçi sağır ,
kulağım...
gözüm/den akan yaşa ortak olan ,
mendil...
ne vakit ağlayan
bir çift göz görsem
acısı kalır
Islanan
mendilim/de
sen bilirsin diyen sevgiliye
göz müdür ,insana sev diyen ,
yoksa perde midir görüleni saklayan ?
yolundan çıkartan pusula mıdır ,
yoksa kalbinin sesini duyup sevmek mi ?
ölmeden ölmek mi dir ,
yoksa bir ömür mutlu yaşamak mı ?
alın yazım diye çıktı karşıma ,
nasip olmuşsa kime ne !!!
gelişi subat soğuk, mevsim kış
el üstünde tutsam sana ne !!!
laik olur mu ? olmaz mı ? bilinmez ...
lakin olur yada olmaz size ne !!!
bir ay doğar içimde, adı nisan,
ne tam bahar, ne de kıştan kalan bir zaman.
göğsümde ince bir sızı, tarif edemem,
sanki her çiçek biraz hüzün, biraz ben.
yağmur iner usul usul akşamüstü,
bazen akıl,
insanı kurtarmaz
sadece daha derin gömer.
o yüzden en mantıklı seçim
kendini ateşe atmaktır,
aşk her zaman karşılık bulmaz dedin ya
doğru dedin be agop
hem de öyle doğru ki
bazı doğrular insanın ağzında pas bırakır
söylesen acı
susup içine atsan daha beter




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!