Nefsi tok olanı,
Boy pos, endam eğlemez;
Ne girintiler, ne çıkıntılar,
Gözünü harama bağlamaz.
Ne fizik ne de çıplaklık,
Onu yoldan çıkarmaz.
Günlerdir ne gel dedin, ne de sen geldin,
Gel de bitsin bu işkence, artık çekilmez oldu nazın.
Herkes erdi vuslata, bir tek ben kaldım
Bana gelmen için, benim ölmem mi lazım?
Sarılıp kokunu öpmek için ölmem mi lazim,
Aşk hep gözlerden başlar,
Yürekle darbe indirir
Ben şiirle aşkı vurdum
Gözlerini. İçine bakarak
Tam alnının çatından
Şiire kan sıçradı
Korkarak sevmek
ne güzeldir bilirmisin
Koca yürekli sevdiğim ….
Korkarsan incitmezsin sevdiğini
Korkarsan…
Üzerine titrersin
Ne güzel şey seninle uyanmak
Gündüz seni düşünmek
Gece seni düşlemek guzum
Ne güzel şey anlatamam
Her an her dakika hatırlamak seni.,
Vura vurula geçmişken direnerek dünyanın içinden,
İçimden bir nehir akar,
Nehir ki zehir.
Yaralar açtı her bir an,
Şimdi içim yangın,
Kalbim kör bir kuyu,
Boşlukta savrulur.
Ben bu gece,
anladım ki,
senin için yasiyorum...
Ve artık bu ömür benden sana hediye,
Dile dostum ol,
Dile düşmanım
Ekranlara bakıp daldım derine,
İnsanlık düşmüş hep, kendi derdine,
Sırtını dönmüşler, hak hakikatine,
Yazık deyip utanmaktan gayrı ne kaldı?
Sıra bana gelsin, derler dururlar,
Ne kalem, ne kâğıt ister gerçek şiirler,
Yaz desen ne yazarım, sözler kifayetsiz.
Her bakışın bir dize, her gülüşün bir mâna,
Sen varken, heceler süslü, dizelerim eksiksiz.
Sen yasak koysan da ele dile, sözlere,
Ne kaşın karası, ne boyun posu,
Sevda dediğimiz, ruhun uykusu.
Aşılmaz dünyanın, kirli pususu,
Yürekte yanmayan, nar haram imiş.
Q
Göz görüp gönüle, vermezse haber,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!