Ne güzel şey seninle uyanmak
Gündüz seni düşünmek
Gece seni düşlemek guzum
Ne güzel şey anlatamam
Her an her dakika hatırlamak seni.,
Vura vurula geçmişken direnerek dünyanın içinden,
İçimden bir nehir akar,
Nehir ki zehir.
Yaralar açtı her bir an,
Şimdi içim yangın,
Kalbim kör bir kuyu,
Boşlukta savrulur.
Ben bu gece,
anladım ki,
senin için yasiyorum...
Ve artık bu ömür benden sana hediye,
Dile dostum ol,
Dile düşmanım
Ekranlara bakıp daldım derine,
İnsanlık düşmüş hep, kendi derdine,
Sırtını dönmüşler, hak hakikatine,
Yazık deyip utanmaktan gayrı ne kaldı?
Sıra bana gelsin, derler dururlar,
Ne kalem, ne kâğıt ister gerçek şiirler,
Yaz desen ne yazarım, sözler kifayetsiz.
Her bakışın bir dize, her gülüşün bir mâna,
Sen varken, heceler süslü, dizelerim eksiksiz.
Sen yasak koysan da ele dile, sözlere,
Ne kaşın karası, ne boyun posu,
Sevda dediğimiz, ruhun uykusu.
Aşılmaz dünyanın, kirli pususu,
Yürekte yanmayan, nar haram imiş.
Q
Göz görüp gönüle, vermezse haber,
Ne kimse ilk tanıdığımız gibi, ne de dünya aynı yerde durur;
Ya menfaat rüzgârı esiyor, ya da kalpler birden değişip savruluyor.
Keşke diyorum, keşke: bu zalim değişim mevsimlere kalsaydı,
O zaman bu denli yorgun, bu denli güvensiz olmazdı hiçbir ruh.
Ben o gülen yüzün ardına saklı, gecenin gizli tanığı,
Ne meşgulsün ne de çok yoğun,
Bu sadece bir öncelik meselesi.
Beş dakika ayırmaya yok mecalin,
İki saniye yazmaya yok hiç hevesin,
Vakitler hep dar, yollar hep yokuş,
Vatan hainleri pusu kurdu bir cana,
Hain bir mermi ile kolları düştü bir yana,
Süzüldü kara gözlerinden bir iki damla
Cennetle müjdelendin şehidim, ne mutlu sana...
Kanını bedel verdin güzel vatana,
Ne oldum değil,
Ne olacağım demeli insan.
Bir bakarsınız gül'sünüz,
Bir bakarsınız kül'sünüz...
Her şeyin yolda gittiği




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!