Kömür gözlerini sevdiğim dilber
Haber vermeden gittin güle güle
Adımı bile anmadın sen benim
Seni çok sevdiğimi bile bile!
Yokken hep seni aradı gözlerim
Öldürücü darbelerle kırk yerinden
Kırdılar mı seni ey dağlanmış kalbim?
Bir sağnak fışkırıyor kor gözlerinden
Ustası kim,seni kime götüreyim?
Kıpkırmızı bir kirazcık
Yüksekten bakıyordu etrafa
Yaprakların arasından.
Bir rüzgâr esti hafiften
Salladı dalı birazcık
Gittim mi bir kere
Yalvarsan da gelmem.
Kırılan cam toplanır;
Fakat kırılan kalp,
Toplanır mı bilmem.
Kanadı kırık bir martı
Uçar,uçar,uçar;yorulur
Ve sonunda düşer yüreğimin çölüne.
Ne de çok sevinir yeşil başlı ördek,
Kavuşunca gölüne.
Kırmızı gül
Kar gibi ak
Kadife gibi yumuşak
Yumuşacık
Dikensiz…
Geçti yaz,geldi sonbahar
Sararan ayva mı,
Kızaran nar mı?
Gelen kış mı, yâr mı?
Yâr şöyle dursun
Usul usul yağarken,
Severim sesini yağmurun.
Ninni gibi gelir bana.
Kokusunu getirir ,
Bahçedeki ıhlamurun.
Hayalin gelir birden aklıma.
Bütün haşmetiyle geldi beyaz kış
Ve bütün doğa beyaza büründü.
Kar severler tutarlar iken alkış,
Hayvanlar karlar içinde süründü.
Karların inceden yağdığı yerde
Dokunsun hayatıma hayatın ya Resülallah!
Sen şahsın,sen padişahlar padişahısın,sen pîr,
Ne mutlu bana olabilirsem kapında kıtmîr.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!