hangi meyve düşmedi dalından?
doğduğu yere kavuşma özleminden
daha büyük bir sevda olabilir mi?
neden korkuyor ölümden, insan
kefene sarılınca
ölümü de
geceyi örttüm üzerime
senin tenin gibi kokuyordu
biraz karanlık
biraz yasak
ve tamamen benlik.
Hürriyet'ten yoksun,
Esaretin bedeli,
Özgürlüğün İrfan'ını,
Anlamakta zorlanıyorum.
Yüksekten düşen bir iç çekiş
Taşları yontan sabırla yoğrulmuş bir güç
Gökten süzülen bir sırdır âbşar
Her damlasında bin ah barınır
Bir dağın yüreğinden doğar ilkin
Sessiz bir merhamet gibi iner ovaya
Adalet hanım!
*Ayaklar baş, başlar ayak olmuş.
Themis heykeline bakıp mastürbasyon yapacak insanlara yargıyı teslim etmişler
sonra adalet beklemişler
çıkan insafsız karara boyun eğen kitle var
gökten belalarını beklemişler
Zamanımın zembereğin de
sıkıntı var sanıyorum
durdu zaman, sen gidince...
Ufka daldı gözüm
hayaline kandı,
her zaman seni, gördüğüm yerde!
Mutlak avuntu içinde
Döner dedi!
Özleme dair ne varsa, zamana yayarak
Zamanın ne kadar kaldığını bilmeden
Risk analizine gerek duymadan
Ya! zaman yeter mi? diye düşünmeden
Düşünün!
dünya da bir canlı varlık olacak
ve dünyada ki imanın karşılığı
yani, mükafatı olan cennet,
o canlının ayağının altında olacak.
O'na ANA diyecekler.
Adını yazmaktan bıktığım buharlı camlardan
özür diliyorum,
ne çok kirlettim sizi bile bile
istikbaline yazılmadığım biri için
mahçup oluyorum size karşı
affınıza sığınıyorum
bir yaprak daha düşüyor
zamana yenilerek
içinde sevinçler
acılar
aşklar taşıyarak
bir boşluk bırakıyor ardında




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!