Ben ki;
Senin için senden geçmişim.
Bir nefeslik candan,
Geçmem mi sandın.
Sen mutlu ol diye,
Mutsuzluğu seçmişim.
Sende bir hal var son zamanlar.
Her gördüğümde başka kokuyorsun.
Yorgunluğunu en iyi seven anlar.
Bu yüzden bil ki aşka koşuyorsun.
Çileli bir yola hızla adım atıyorsun.
Sende bir hal var son zamanlar.
Ben aşka boyun eğdim,
Sen sana sandın.
Ben yüreğine esirdim,
Sen seni sahip sandın.
Oysa sen de,
Sadece bir insandın...
Sende çaresizsin sevgili,
Ne yapsan,
Ne etsen kalbimdesin,
Senin;
Yüreğimden çıkacak yolun yok,
Benimse;
Sen de çaresizsin sevgili.
Ne yapsan,
Ne etsen kalbimdesin.
Senin;
Yüreğimden çıkacak yolun yok,
Benimse;
Sende çaresizsin sevgili,
Ne yapsan,
Ne etsen kalbimdesin,
Senin;
Yüreğimden çıkacak yolun yok,
Benimse;
Sende çaresizsin sevgili,
Ne yapsan, ne etsen kalbimdesin,
Senin yüreğimden çıkacak yolun yok,
Benimse seni oradan çıkarasım yok.
***
Kolay değil biliyorum,
Dökülen yalın,
Çıplak bir sendi dudaklarımdan,
Süzülen iki damla yaştı yanaklarımdan.
Bakmadım,
Bakamadım bile dönüp ardından.
Sen dedim sustum,
Herkes incinir sevgili...
Bir gün sende incineceksin.
Eyvah! ..
Bir kalbim varmış diye,
Dövüneceksin...
Kalmak isterken gidecek,
Herkes incinir,
Bir gün sende incineceksin.
Eyvah!
Bir kalbim varmış diye dövüneceksin...
Kalmak isterken gidecek,
Gittiğine ise üzüleceksin.




-
Alpay Ekmekci
Tüm Yorumlarduygularımızı tercüme etmişsiniz şairim