Sonra bir baktım ki.!
Kendimi benim Harcıyorum.!
İçten içe.!
Kırılmış hislerin külleri var
yüreğimde.!
Senden uzaklaşmak istedikçe
Yakınlaşıyorum.!
Sana günlük anılar biriktiriyorum.!
Senden habersiz .
Biz ayrı dünyanın iki insani ölümü bile bile.!
Sana sabahını yanıyorum.!
Sana kül yerinde her gece.!
Bu masalın sonu uçurum.!
Bu masal ayrılık.!
Bu masal korkutuyor beni.!
Korka korka seviyorum seni .!
Savruluyorum senli bir ışığıga.!
Savruluyorum sen dolu bir çukura.!
Kendime hakim olamıyorum.!
Yok olacağımı bile bile isterim seni ..
Zaman senden benden almayı .!
Zaman biz diye bir şey kalmayacak.!
Sevdanın okyanusu derin,
Karanlık..
Ben o karanlığa koşa koşa gidiyorum.!
Karanlığı istiyorum.!
Karanlık beni içine çekiyor.!
Sonum zifiri karanlık sonum sensizlik..
Solumda hançer sızısı.!
Solumda sensizlik gözyaşları.!
Solumda sen yoksun.!
Sonumda sen olma heveslisi .!
Belkiler, keşkelerle dolu bir nehir.!
Sonu olmayan bir balık gibiyim
Yüreğinde .!
Senden kaçarken bile sana çarpan bir karanlık.!
Seviyor muyum soluyor muyum Bilmiyorum.!
Tahir olmak da, Zühre olmak da var.!
Bir aşk uğruna .
Var olmak da var.! yok olmak ta .
Kavuşmak meselesi değil.!
SEVMEK MESELE.!!
Kayıt Tarihi : 24.03.2026 22:06:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!