Rüzgalo tepelerin o yalnız ağacı benim.
Dallarım kel,kuru ,ama toprağım ıslak ve serin.
Gövdemde bir zaman aşklarının kazınış izleri..
Belki sırf onlar kaybolmasınlar diye direnirim..
Hoyratsa rüzgar bana ne?
Aramızda bir okyanus....
O okyanus olasım gelir !
Aramızda koca dağlar...
Yıkasım gelir..!
Aramızda nehirler...
Sana akasım gelir.
Yorgun kanatlarıma ilk yalpanın gücünü veren..
Göğün göğsüne yükselten..
O ılgıt rüzgarım..
Bitti...
Kapasam kanatlarımı,
Sabrı terketmeye yatkın bir yanım..!
Kendi yapmadığım hiç bir sona tapmadım!
Yarım olsa rüzgar , damla kuru bir ıslak,
ömür bir kısa tadım.
Belliki ölümü, en iyi yüzyüze geldiğimizde anlıyacağım.
Bana mı kalmıṣ yaṣamak..?
Çehrem toros beynim tammuz yaṣında..
Buhurcular kadar eskiyim...
Geleceksin diye
saklamıştım katlı mendillerimi..
Şimdi gözyaşlarım..
Yenlerimi ıslatıyor.
O güzel kokudan sürünmüştüm
Takata mahkum gibisin...
Saçların derli ,makyajın tam, elbisen tiril.
Elinde , ardına saklanmaya çalıştığın
Maskeler üstadı..
O değişmez bir mobil..
Şu İstanbul sade ses.!?
Tepende uçaklar bir iner bir kalkar..
Sarhoşu böğürür orospusu şıngırdar..
Bir yanın vapur çarkı,bir yanında trenleri uğuldar.
Çığllık çığlığa aç martılar...
Bu savaṣ meçhuller savaṣı.
Ve bizler boṣluǧun ṣövalyeleriyiz.
Hatıralar ordusu sarmıṣ etrafımızı
Ne bir adım geride ne bir adım öndeyiz.
Dost görünene de ki: akmayan gözyaṣı olmaz !
Sabrı terketmeye yatkın bir yanım
Kendi yapmadığım hiç bir sona tapmadım.
Yarım olsa rüzgar , damla kuru bir ıslak ,ömür bir kısa tadım.
Belli ki ölümü en iyi yüzyüze geldiğimizde anlıyacağım.
Öfkem sağrıda kundaklı mavzer..




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!