Dokunmayın ağlarız !
Göz yaşlarımız afakidir..
Kullandığımız kitap divan-ı dergahidir
Kimi der dört kimine göre yedidir...
Hangi kapıda köleyiz ,bu ancak bize bakidir..
Gündüzün dağların parlar..
Tülü çektikçe görünür bağlar
Allah elden düşürmesin
Tek yanında anan ağlar.
Bu siiri okuduğunda
Beni unutmus olacaksın.
"Ne kadar duygu dolu yazmış yazan?" deyip,
Saçlarına dokunacasın...
"Nerde böyle adamlar..?" derken iç geçïrip bir hayale dalacaksın..
İşte o hayal ben olmayacağım artık !
Aramızda bir okyanus....
O okyanus olasım gelir !
Aramızda koca dağlar...
Yıkasım gelir..!
Aramızda nehirler...
Sana akasım gelir.
Aṣkı yaṣamaktan korkmadık ki biz.
Cesurdu hep seviṣmelerimiz..
Kaṣlarıma soluyorken aṣkı,
Dolanırdı nefeslerimiz...
Titremezmiṣ sevsede kalpler,
Aṣkı yaṣıyorum sanma !
Çünkü aṣk yaṣamamaktır !
Bir soluktur içine çektikçe nefessiz kaldıǧın.
Bir nefestir kor ateṣten; içini soǧuttukça arandıǧın.
Sana karşı koymak zor geliyor bir tek başıma
Süzülür gözlerin işveli yay kaşına
O dudak büküşüne cilvedir aynalar
Deymez desana zaman ağlar.
Meltem rüzgarları dertli
Huşuyla kayıyor bulutlar
Ardı sıra geliyor ipil ipil yağmurlar
Taşırmı seni o bir damla için umutlar?
Sonrada kuşlar !
Bir sözlede yıkılırmış bu dağlar.!
Bir sözlede yığılırmış koca çınarlar !
Akmaz dururmuş coșkun nehirler süzüm pınarlar.
Yok ol diyeydin de bana..kardeş demiyeydin..!
Alçı taşı toz olur.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!