Bu saatlerde daha ayrı bir çarpıyor sensizlik..
Rüzgarların yön değiştirmesi misali.
Kara koca dalgalı bir denizde kalmış sandal gibi çaresiz..
Yönümü hep sana çeviriyordum...
Sızım çatımda en derine çizmiş seni.!
Issız bir adayım ,sislerim nem içinde..
Hayata koprülerim çökmüş , virane...
Koşmaz gönül bir yere artık..
İçimde...,
Yeniden yakalamaya çalıştığım bir rüya gibi yankıyan geçmişimden..
Hayata....
Bu bir şïir değil
Bir itiraf,bir sav,bir öngörü
Bir teklif...
Uyanmak için..
Bir ïşe başlarken,bir karara alırken,çalışırken,okurken,evde okuldan gelecek çocunuzu beklerken..
Mustafa Kemal ATATÜRK gibi düşünün..
Yazıpta bitiremediğim..
Okuyup içime sindiremediğim..
Boş sayfam..
kırık kalemim..
[
Telden mi duvaktan mı ?
Yanarım..!
Tenden mi dudaktan mı?
Selden mi kuraktan mı
Yanarım
Bir yalan daha bitti saklamaya, söylemeye..
Güz baharım, kış yazıım penceremde
hissetmeye..Sarılmaya
Yüreğimde, tüm acınılan duygular gibisin !
O ilk seda, o ilk temas !
Bakışların kaşlarına batmış yine..
Ay karanlık gece..!
Sis sessiz günahlara sarılalım.
Hislerimiz birbirine geçtikçe...
Daramaylan başgörememiş zülfüne...
Top top vuruyor ince beline..
Her dokunuşunda sinesine..
Acep nazarımmı değer teline , perçemine ?
Zülfün dökmüş omzu zor taşıyor !
Arzdan semaya bir kıvılcım sağanağı olmuş tütmekteydi .
Dalga misali yılkıların üzerine yürümekteydi...
Boz vadilerin ağzı köpüklü, güneş yeleli tayları .
Daralan ataş çemberinde nefesnefese, ataşla güreşmekteydi ..!
Bazen bir insan degilde
Bütün benlïǧindir terk ettiǧin...
Bu sıla umutsuz bir bekleyiș..
Diyebilecek kadar cesur olman gerektiǧin...
O ki!




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!