Dimi..? Şiiri - Selim Tangerli

Selim Tangerli
54

ŞİİR


2

TAKİPÇİ

Dimi..?

Bu gelişin son..
Dimi...?
Artık beklemiyeceğiz birbirimizi..
Bu sefer ben gideceğim
Yılgın omuzlarım dirilecek..
Belkide sensiz kendimi çok şanslı hissedeceğim...!

Bu hayal son ..!
Dimi...?
Başını yasladığın omzum boş bir beşik
Burnumu kaşındırmayacak beni sardıkça dans eden saçların.
Ve bir çıkmaz sokakta kaybolacak fırtınalarla inkar ettiğin gözyaşların..

Bu bakış son..
Dimi...?
Gözlerin mesafelede bana kılavuzluk eden hasretinin solan ışıkları gibi.
Bir anı hüzmesinde yaşamayayım artık..
Koluna dayayıpta çeneni ,yastıksız yataklarda beni izleyişlerini..
O iç geçirişlerini senş tekrar yatırırken yatağa,
İkimizide kavuran edepsiz bedenini...

Bu öpüş son...
Dimi...?
Uzunca bastırdın yüzünü,tuttun uzun uzun nefesini..
Parmak uçlarını şakağımdan dudağıma indirirken,
Sanki yüzüme imza ettin
Bu en uzun son geceyi...

Selim Tangerli
Kayıt Tarihi : 12.05.2026 19:13:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
Yorumunuz 5 dakika içinde sitede görüntülenecektir.

Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!