Sığındığım bütün yürek kapıları
Sevdim etten kemikten yapıları
Mangalda kül koymayanlar
Tam bir ödlekmiş aslında
Bastığımız şu anaç toprakta
Tam atmış dört yıl geçti aradan
Çok özledim kurtulmadım yaradan
Gözlerim ufukta arasa da sıradan
Aklıma düşersin tam bu saatlerde
Tam Zamanı
Bu sürgüne son vermenin zamanı geldi
Ben tutkunum Zalım
En koyu sevdanın sözcüğüyüm
Gözlerinin içine bakıp
Yüzüm kayıp etti gözlerimi
Çukura düşmüş ceylan misali
Çıkmak istesemde çıkamıyorum
Kaşlar olmuş kirpiğe bela
Yanaklar salkım söğüt sallanır
Unutursam adını anmazsam bir daha
Ulaşmazsa şiirlerim okuyucusuna
Bilinsinler ki ben ölmüşüm
İşte ozaman
Varın siz selam edin akçakışlaya
Harput’un başında bir duman tüter,
Eğik minaresi tarih anlatır.
Kürsübaşında dert bir bir biter,
Gakgoşun selamı cihana yeter;
Ben seni yaza yaza tüketemedim sense
Nakış nakış işledin yüreğime kendini
Öylesine vurgunum ki ben sana
Aklımdasın her sabah uyandığımda
Sırtında kocaman bir dağ
Yürete bir sevda büyüt
Gel bu gece şairim ol
Bana şiirler yaz
Heceleme den oku aşkı
Ağız dolusu gülüşler bırak
Tutmaz dı bir zamanlar
Kırık dal gibi ellerim
Acı çekerdi kara gecede
Ay çıplak bir yosma olur
Salınırdı kış ortasında
Tenin Tenime Deydiğinde
Yüzünü yüzüme döndüğünde
Kutupta buzlar erirdi
Albahar menekşe gözlüm
Umut mıh gibi saplı




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum