Baharı bekleyen üveyik gibi hasretim sana
Sormuyorsun serçe yürekli neredesin diye
Bir sitem bin haykırış buldum yokluğunda
Kimseler bilmeden görmeden yandım
Bir senin için canımın içi,bir senin için...
Asmışım kederi, paslı eski bir çiviye,
Gönül bugün dönmüş, şenlikli bir eve.
Gam gelirse kapıya, "müsait değilim" de,
Keyfimiz gıcır bak, her şey tam yerinde!
Ağaç kurursa kökün den sökülür
Durmaz yaprağı bir bir dökülür
Baş ucuna koca bir taş dikilir
Bu yüzden ne sor ne de söyleyim
Aşk ne sevda ne diyorsun ya
Sende olmayan bir duygu
Kalbi yerinden oynatan
Bir his bir sevgi
İki kişinin ortak heycanı
Bir başka yağıyor yağmurlar
Hep kara kıştı baharlarım
Bunca yıl sensiz uyudum
Kara sabahlarda uyandım
Alnımın akıyla dolaştım
Yine duman çöktü, karardı dağlar,
Gurbette dinmiyor öfkeli başım.
Yüreğim sızlıyor, içim kan ağlar,
Gurbette gelmiyor öfkeli başım.
Güneş tam tepede, gölge çekildi,
Alın teri bu gün toprağa ekildi.
Zamanın zinciri ortadan büküldü,
Bir nefeslik mola zamanı şimdi.
Deniz kudurdu o gün, gök yarıldı sandılar,
Koca devler boğazda, kâğıt gibi yandılar.
Çeliğin karşısında, etten bir sur örüldü,
Zırhlıların kibriyle, sulara gömüldü.
Zemheri güneşi gibi yüzün
Bakışların üşütüyor içimi
Yağmalanmış talan edilmiş
İçi boşaltılmış market gibi
Demem o ki bir zamanlar
Biz aşıktık birbirimize
Biz sevdalıydık seninle
Tavan yaptı egomuz
Biz yenik düştük
Korkular büyüttük içimizde




-
Nur Tuna
-
Gülay Aruç
-
Işık German Ersoy
Tüm YorumlarYüreğiniz sevdiklerinizin sevgisiyle coşsun...sevgili şiir dostu...kaleminiz gamdan eğilmesin...selam ve saygıyla
Sizin de ilhamınız bol olsun Sevgili Şiir Dostum.
Saygı ve Selamlarımla.
Gülay Aruç.
* Duygu doluydu *
Sonsuz kutluyorum