Kalmaktır aslolan…
Kolay değildir bir yüreğe girebilmek
Ve orada kalabilmek.
Zordur taşımak yürekteki o seviyi,
Kimi kolayı seçer, viran eder yüreği çeker gider,
Kalmalı insan, insanda...
Bir kitaba yazılmalı insan,
Her sayfada görünmeli,
Kahramanı olmalı hayatın,
Olmazsa
Varsa da muradım
Bırak ukde kalsın.
Olsa da son umudum
Bırak küllensin…
Unutulsa da anılar,
Kapıları aşmış zaman...
Bir bakmışsın saatler hiç
Anlamsız vakitler.
Bir dalmışsın saatler sen
Kapıları aşmış zaman...
Eylül'dü, Ekim'di hazandı derken,
Herkes kendi derdine yanarken,
Kasım'a acılarla kapıyı araladık...
Bugündü, yarındı yapraklar sarardı derken,
Herkes ayrılıkları dert ederken,
Kara yazılı kadın...
Gülmemiş gözlerin,
Sevilmemiş yüreğin,
Okşanmamış saçların,
Kara yazılı kadın...
Bilir misin kar beyazı özlemleri
Öyle masum
Öyle temiz
Öyle ayaz
Hasret güneşine...
Kasım...
Bir hikâye yazılır,
Kasımın yapraklarına
Kâh vuslata
Kâh da acı ayrılığa...
Öyle bir mevsim ki;
Hazanın sarısı,
Güneşin yarısı,
Akşamın ayazı var
Ve adı Kasım...
Öyle de olsa




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!