Bakma öyle
Hatırda yok gönülde
Arama öyle
Vefa yok kimsede...
Söyleme öyle
Saatler geçer,
Zaman geçer ki,
Geleceksin diye beklerim...
Böyle de geçer,
Zamanla alışır insan,
Bekleyeceğiz…
Bir gün uzaktan bakacağız
Menekşe kokularına,
Rüzgârları bekleyeceğiz…
Dosta rastladım uzun ince bir yolda
Dedi ki yolun nere
Dedim ki oraya
Dedi ki ne yöne
Dedim ki ona
Dedi ki bulabilecek misin?
Bekliyorum...
Bir hiçliği arıyorum,
Düzeni bozuk ıssız gecelerde.
Bir kendime sarıyorum,
Uykusuz geceleri...
Belli ki gelmeyeceksin
Son kadehi de kaldırıyorum
Bil ki yıkılmam beklediğim durakta
Hayalinle savaşıyorum…
Belli ki dinmeyecek bu yağmurlar
İnsan insana,
İnsan kendine,
Hancı de der yolcu da,
Ahirde belli olur elbet…
Gece geceye,
Kim kime gitmek istiyorsa gitsin,
Kim kimi bekliyorsa beklesin,
Ben artık sana yokum…
Kiminle gülecekse yüzün,
Kiminle mutlu olacaksan ol,
Ben hep oralardayım...
Gecenin üçü beşi,
Gündüzün biri ikisi,
Haftanın her günü,
Ne zaman aklına gelsem,
Beni buldum...
Tükenmişlikler yükledim omzuma,
Sen el verdin.
Diz boyu çaresizliklere gömüldüm,
Sen çekip aldın...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!