Olmaz denen ne varsa oluyor şu hayatta,
Gel gör ki konmuyor o gülüşler pencereye...
Hani soğutsa diyorum bir demli bardak çay
Kat be kat artan özlemini.
Hani serinletse diyorum bir deniz kenarı,
Alev, alev yanan yüreğimi.
Kopar gider insan
Birilerinden soğur gider insan
Ama dosttan
Ama yardan.
Sessizliği seçer,
İlerliyor gece,
Durmuyor zaman,
Keskin bir virajdayız
Korkarak yol alıyoruz hayatta.
Zaman bilmece,
Öyle yorgun ki kalbim
Öyle yılgın ki gönlüm
Saman alevi sevdalardan
Korkuyorum sarılıp boşa çıkan ellerden…
Öyle ürkek ki bakışlarım
Körpe bizim şiirlerimiz
El ayak çekilip gece olunca
Düşer kucağımıza…
Körü körüne...
Nasıl bağlanıyor insan,
Nasıl inanıyor,
Aralamadan perdeyi,
Görmeden arkayı,
Küfür sessizliği...
Ne zor şey insanın kendini dinlemesi,
Ne çok kalabalık insanın içi.
Ne meşakkatli bir yol hüznün yolu,
Ne kadar çok içe dökülen gözyaşları...
Yine dönecek dünya,
Güneş doğacak batacak,
Yıldızlar görünecek,
Mehtap el sallayacak,
Mevsimler dolanacak,
Yıllar geçecek.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!