Neden?
Aşk, güzelse nedendir bu yürekteki felaket,
Aşk, birlikse nedendir bu ayrılık,
Aşk, mutluluksa nedendir bu hüzün,
Aşk, sensen nedendir bu sensizlik,
Neden...
Neden bitmez insanın yenilgisi,
Yerle yeksan olur oysa o yürek,
Yine de koşar seviye...
Nedensiz…
Nedensiz şiirler yazmalı,
Yürümeli ıssızlığın sindiği yolda,
Sessizliği tüttürmeli buram buram,
Yalnızlığı işlemeli rengârenk,
Ne gerçek,
Ne de yalan,
Nedir bizde kalan...
Ne beyaz
Ne de gri,
Ne dünya baki ne insan
Sayısız yaşam geçiyor insan hayatından ve dünyadan.
Kimsesiz şiirler yazılıyor her dilden,
Şarkılar yükseliyor köhne köşelerden,
Masallar anlatılıyor geçmişten,
Nefes olalım sıcak olalım üşüyenlere,
Dayanak olalım enkazda kalanlara,
Umut olalım biçarelere,
Aş olalım ekmek olalım,
Sıcak bir yuva olalım açıkta kalanlara...
Ne garip...
Ne kadar uzak yaşam,
Ne zor nefes almak.
Ne zor anlatamamak,
Ne garip anlaşılmamak...
Ne garip,
Bir adım atmayı gurur sayanlar
On adım atmanızı bekliyorlar...
Sabri CEYHAN
Ne garip…
Ne garip,
Yaşamı seven çok,
Yaşamın sevdiği yok
Ve insan diyorum
Ne güzeldik biz eskiden
Kış gelir sevinirdik.
Oysa
Bir kabanımız yoktu,
Bir botumuz,
Bir kaşkolumuz olmadı hiç.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!