Deli gömleği giymiş olmalı kalbim,
kıpırdamıyor artık yüreğim…
Tutulmuş olmalı aklım,
ismini sayıklıyor hep dilim…
Şaşırmış olmalı bakışlarım,
görmüyor senden başkasını gözüm..
Boşuna uğraşmayın,
zorla gönüllere taht kurulmuyor,
yüreklere adınız kazınmıyor…
Kendinizi kandırmayın,
millet size itibar etmiyor,
Şehirler değildi harabe olan,
Yıkık bir şairdik aslında.
İnsansız da değildi sokaklar,
Muazzam bir kalabalık bu,
Yürekteki yalnızlık…
Kırkı çıkacak gibi değildi acıların,
saymayı bıraktım.
Yıllar geçti,
Hep taze kaldı hüzünlerim…
Teselli edilecek gibi değildi,
Cıvıl cıvıldır ya baharda kırlar,
Yemyeşildir ya toprağın örtüsü,
Mutluluktan uçar, dans eder kimisi…
Oysa, kimi için hüzün şarkısıdır,
Hüzün sarısıdır toprağın örtüsü,
Gözleri görmez, kulağı işitmez…
Kimse sahip çıkmadı sana şehidim,
Anan yandı, gözpınarları kurudu.
Eşin yandı, düneği dağıldı,
Çocukların yandı, öksüz kaldı…
Kimse sahip çıkmadı sana şehidim,
Sırtına yük olmaz,
eline yapışmaz,
dilin aşınmaz,
selamını esirgeme benden…
Korkma dünyan kararmaz,
Bir çayım var,
Bir de sigaram.
Ve vazgeçemediğim sen…
Bir hayalim var,
Bir de gördüğüm düşlerim.
Yıllar geçer zırnık koklatmaz hayat,
Bağışıklık yapar gece, gündüze inat.
Sormaz hal hatır, es geçer yıllarca,
Ta ki sen gelinceye dek…
Dünya döner acımasızca etrafında,
Hüzünlü şarkılar dinledim ben,
gecenin bir yarısı,
boynu bükük…
Ne çok gözyaşı döktüm ben,
ayrılık şarkılarını dinlerken,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!