Ne zaman dalsam hayale,
deniz gelir gözümün önüne,
yarı dalgalı,
kokusunu çekerim içime,
mavi okşar yüreğimi…
Üşüyor parmaklarım,
Biraz da ıslak yağmurdan bedenim,
Suyu fazlaca çekmiş kösele ayakkabılarım,
Gezerken bomboş sokaklarda,
Yağmurlu bir Nisan akşamında…
Adam, andımızdan muzdaripsin,
Türkiye Cumhuriyeti Devletinin T.C. sinden gocunursun,
Milletvekili yemininden hoşnut değilsin,
Bu milletin adından rahatsızsın,
Dalgalanan al beyaz bayrağından haz almazsın,
İstiklal Marşını okumazsın,
Ne roman oldu hayatımız,
ne de küçük bir kesit.
Tebessümler resimlere yansıdı,
şiir gibi de yaşamadık…
Düşleri yazdık satır satır,
başka başka hayatlara…
Saydım,
Bir elimin beş parmağını geçmedi dost bildiklerim.
Yandım,
Anlamadı sevdiğim dediklerim.
Kırıldım,
Teselli olmadı eş dost gördüklerim.
Kitabına uyduramadık,
Yaşayamadık doyasıya,
Yüreğimizdeki sevdayı.
Kitabına uyduramadık,
Anlamadılar, sevdiremedik
Yazsam olmaz, yazmasam duramam,
Dilim susar belki de, yanar yüreğim.
Sevinci tutamam içimde, hüznü saklayamam,
Söylesem olmaz, söylemesem ben yanarım…
Acı dile gelse eğilir belki önümde dağlar,
Olmaz artık biliyorum,
akşamın o senli saadeti.
Tutmaz artık biliyorum,
gecenin o senli uykusu,
gelmez artık biliyorum,
rüyalarımın kadını.
Sen bana baharsın,
ben sana kış.
Sen bana nefessin,
ben sana zehir.
Sen bana toksun,
ben sana aç.
Hani olmaz ya,
tersinden başlasa hayat.
Hani olmaz ya,
aranan arar olsa…
Hani olmaz ya,
düşler gerçek,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!