Derin bir sessizlik çöktü gecenin zifiri kalbine,
Saatler ayrılık gongunu vuruyor,
İyi gecelerin bir anlamı yok,
Tesellinin olmaz faydası…
Ölenle ölünmez,
Gidenle de gidilmez,
Kaldır başını ey gözlerim,
Vakitsiz gidişler indirmesin kirpiklerini.
Süzülse de damla damla yaşların,
Utanma bırak alabildiğince dökülsün….
Rahat durun ellerim,
Haramı helali düşünse insan,
ne yer ne içerdi,
lokma geçmez boğazdan,
su içmeye yüzü olmazdı…
Haramı helali düşünse insan,
Durur düşünür insan,
Değer mi zamanı kısaltmaya.
Ne kaldı ki şunun şurasında,
Kuşatmaya değer mi sevgileri…
Durur düşünür insan,
İnsan ölüyor açlıktan bir köşede,
millet yeme içme derdinde…
İnsan düşmüş hastane köşesine,
dermanı sanki facebookda…
İnsan var insanlığın derdinde,
sanki kimin umurunda…
Ederi yoktur bazen kelimelerin,
Anlamı kalmaz cümlelerin.
Susmak desen;
Ne uzun mevsim,
Bitmek tükenmeyen kış,
Yüreğe oturan hazan,
Güneş gibi olmalı dost,
hem ışıtmalı, hem ısıtmalı,
seni gözlemeli.
Ay gibi olmalı dost,
gecelerini aydınlatmalı,
Dost dost der de insan,
Kimi kara günde,
Kimi ak günde belli eder kendini.
Düşünce tanır insan dostunu,
Kimi büyüdükçe büyür nezdinde,
Kimi küçüldükçe küçülür nazarında…
Dokunacak sanırsın,
için kıpır kıpır olur,
uçacağım sanırsın,
ta içten sevinirsin.
Dokunacak sanırsın,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!