Ne varsa topladım maviye dair,
bir sen etmedi…
Ne varsa kucakladım sevdaya dair,
sevdana yetmedi…
Ne varsa kurdum hayale dair,
salınarak gelişin etmedi…
Sen Eylül'de gel...
Boşver diğer ayları,
Sen Eylül'de gel.
Ne bahar ne de yaz,
Sen hazan mevsiminde gel...
Sevmezdin sen soğuk havaları
Kara kışı
Yağmurları
Gök gürültüsünü
Kalmazdın bir çay içimlik.
Başladı cemreler düşmeye
Sen gelmiyordun…
Bir şarkıda gülümsüyordun sen bana,
Bir şiirde düşüyordum ayakucuna,
Geceler boyu düşlerde çalıyordum kapını,
Mesken tutuyordum pencereni sabahlarda…
Gidince en sevdiğin,
Hani kadın keser saçlarını,
Ben de kestim saçlarımı,
Bir de yıllardır duran bıyıklarımı,
Ağaran sakallarımı…
Sen ağla kaderime,
Geçen zamana,
Kavuşmayan yollara,
Kabul olmayan duaya,
Sen ağla mürekkebi kurumayan yazgıya...
Sen....
Asılı bir düşsün
Hep yıkılan bir hayal.
Umuda kapanan kapı
Ah çekişlerin en güzelisin...
Söyleyeceğim çok şey var,
Yüreğimin derininde,
Bazen de dilimin ucunda,
Men ettim dilimi,
Susuyorum
Lâkin sen anla...
Susarım, öyle bir yanar ki içim
Söylesem, üzülürsün kararır yüreğim
Konuşamam, yan yana gelmez kelimeler
Yazamam, büyüsü bozulur sevinin
Notalara dökemem çarpar kalbim
Sen anla halimden…
Sen benim...
Sen benim en güzel hoş kalışımsın,
Sen benim en güzel umudumsun,
Sen benim, sen benim yarınımsın...




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!