Namus timsali olmuşsun,
ama yüreğin kahpe.
Arlı gözükürsün,
lâkin tenin kahpe…
İhaneti bilmezmişsin,
Yürek, avaz avaz suskun,
Kalemin dili varmıyor yazmaya…
Sevgiler harcanıyor yok yere,
Kalbin, hevesi kalmıyor artık sevmeye…
Şiirler, sanki bir başkasını anlatır,
Hey hayat
Çek bana oradan birkaç mutluluk
Birkaç gülümseme
Birkaç tatlı söz…
Hey hayat
Hey sen ressam
Gideni çiz bana
Gözyaşını
Acıyı
Aldırmazlığı
Resmet bana…
Boş geçmez ya düşünceler,
akar gider yolunu bulur elbet.
Boşa geçmez ya hayat,
Yaradan’ın bildiği vardır elbet…
Doğru değildir ya yollar,
Beyaz bir sayfaya, beyaz bir kalemle
"Hiç" yazın,
Okunamasa da izi kalır, çizgisi kalır hiçliğinizi hatırlatır...
Hangi…
Hangi şehir daha uzak
Yüreklerin mesafesinden…
Hangi ateş daha harlı,
Gönüllerin korundan…
Hangi âlemdeyiz...
Hangi mevsimdeyiz,
Yağmur yağmış yüzüne.
Hazan mı değdi yüreğine,
Aylardan Nisandayız oysa...
Hangi kapı ardında…
Hangi köşesinde savruluyoruz zamanın,
Hangi gizbe yerde saklanıyor umut.
Şaşalı mı bütün yaşamlar,
Papatyaya mı sarılı düşler,
Hangimiz geçmedik...
Hangi geceden geçmedik ki,
Hangi gece son bulmadı
Seher vaktiyle.
Kimi zordu perde indi neşeye,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!