Masmavi bir denizim ben,
ayak izlerin yok kıyılarımda,
üşüyorum...
Koskoca bir dağım ben,
nefesini getirmiyor hoyrat rüzgar,
ölüyorum...
Ufaktan ufaktan serpiştiriyor yağmur,
serinletici bir hava var tenimde…
Usul usul geçiyor zaman seninle,
ferahlatıcı bir nefes var yüreğimde…
Ahengini bozmadan dönüyor dünya,
Sevgiyi kırabilirsin,
çiçeği de
ama acıyı asla…
Baharı yaza çevirebilirsin,
tohumu çiçeğe
Bir şiir yazdım bu gece,
gözlerinden dem vurdum,
öylece baktım,
içmedim ama sarhoştum,
şarkılar söylenebilirdi,
şiirler yazılabilirdi,
Hiç;
hak etmediğin bir yalnızlık
ve derin bir hüzün kalır yüreğinde,
sanki aşk sana küsmüş gibi…
Oysa;
Gül de güzel kurusu da,
gülmek de güzel güldüren de,
gözyaşı da güzel, ağlatan da,
bahar da güzel, yağmurlar da,
sonbahar da güzel, hüzün de,
yanmak da güzel, yakan da
Bir aşkın tarihi okunur gözlerimden,
bir aşkın acısı görünür yüreğimden,
bir yaşamın çizgisi bellidir yüzümden
ve bir sevdanın duası dökülür dilimden…
Bir şehrin ışıkları söner gecelerimden,
Biraz sence,
Biraz bence,
hayat biraz da rolce,
sevmeler kadersizce,
dostluklar samimiyetsizce,
yaşam tad almadan nefessizce,
Bilmez insan…
İnsan bilmez unutur da kendini,
Viran olur gönüllerde,
İnsan bilmez haddini de
Küçümser insanoğlunu,
Şehirlere sığmaz elbet,
Dar gelir caddeler,
Küçülür sokaklar,
Aşkın büyüklüğünden…
Bilmez insanlar elbet,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!