Hoş bir sada bırakın...
Su verip susuzluğunu giderenin,
Söz verip yerine getirenin,
Önünden geçilmez...
Gecenin olmadığı yerde ışık saçan yıldızların hükmü yoktur...
Herkes anlamaz insanı
Herkes dinlemez
Herkes konuşmaz...
Herkese şiir yazılmaz
Söz söylenmez
Huzuru herkes yer,
hüznü kimse katık etmez ekmeğine...
Doğuşta herkes günahsız,
herkes dürüsttür.
Hayat allar pullar insanı,
kısa ömründe şah oldum sanır.
Herkes dem vuruyor hazandan kardan,
baharı görmeden, yazı geçirmeden…
Herkes dem vuruyor kuruyup ölmekten,
filiz olup yeşillenmeden…
Herkes dem vuruyor yalnızlıktan bıkkınlıktan,
her gönlün bir düğünü var görmeden…
Herkes biraz yalnızdır
Ama kendine yabancı.
Herkes herkese gündüzdür
Lâkin kendine gece...
Herkes biraz lafazandır
Herkes gider bir gün,
Eş, dost, arkadaş,
Herkes yaşar ayrılığı,
Gidende kalan da,
Herkes gider,
Bir çay,
Bir sigara kalır bende...
Herkes gider,
Bir zifiri gece,
Herkes gider bir gün..
Kimse kalıcı değil hayatta,
Ne yanında,
Ne de canında..
Herkes gider bir gün,
Kimi bu âlemden göçerek,
Kimi bu hayatta öyle cansız bırakarak…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!