Bir el değse eline,
bir göz değse gözüne,
lâkin, yürek değmeyince yüreğe
olmuyor,
aşk, gönle dolmuyor…/S.Ceyhan
Ne tütün sarmak ister insan,
Ne de bir bardak çay.
Akşamın kızıllığı alır götürür,
Gecenin ise bitmez sızısı….
Ne iki kelime etmek ister insan,
Kimsin, nesin diye sormam,
belli ki yürek acılarında ortağız…
Nereden geldin, nerelisin diye sormam,
belli ki hazan mevsimin de kalmışız.
Siyahtı beyazdı,
Doğruydu yalandı,
Evetti hayırdı,
Ortası yok…
Sendin bendim,
Gözleri bakıyor,
Yüzü gülüyor,
Bir o kadar da masum,
İnsanın inanası geliyor.
İncitmiyor,
Yanlış ölüyorum,
Olmuyor,
Önce ümidimi,
Yaşama sevincimi,
Yitiriyorum.
Eksiliyor hayat,
Şarkılar elimi tutmuyor,
şiirler senin gibi sarmıyor,
türküler gözlerimin içine bakmıyor,
hiçbir şey yerini tutmuyor…
Ocakta yanan ateş ısıtmıyor,
Olmuyor değil mi,
hiçbir şey eskisi gibi değil,
aç susuz kalmak gibi bir şey bu,
sigara ve çay içmemek gibi,
sanki güneş çarpması,
belki de ayazda kalıp donmak gibi,
Ya başlamalı yeniden hayata seninle,
boyamalı maviye yaşamı,
nakış, nakış işlemeli her anı…
Olmuyorsa; bitirmeli usulca,
boyamalı siyaha yaşamı,
Çay,
Kahve,
Sigara,
Ve bir de yürekten anlayanın olursa,
Geceler bile gündüz olur…




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!