Sen hiç buz tutmuş bir duvarı öptün mü?
Peki, hiç soğuk bir mermere
Dudaklarınla dokundun mu?
Hiç ağlayarak dışarıya çırılçıplak çıktın mı?
Soğukta rüzgâra karşı koştun mu?
Seni düşünürken açık kalan penceremin
Soğuk / Karanlık / Terk Edilmiş
Bazı duygularımı ertelemiştim.
Çünkü o sıralar bir şey vardı kalbimde.
Elimi dokundurduğumda hissetmiyorum ama
Seni görünce hissediyordum.
Af edersiniz güzel bayan!
Geçen bir zaman içinde
Soluğunuzdan öpmüştüm.
İçimde çok az nefesiniz kalmıştı.
Ama hepsi bitti.
Acaba;
Beni alacakları zaman sordular
Bir isteğin var mı diye?
Ben de;
İsteğim her zaman aynı idi
Gene de değiştirmeyeceğim.
Sen dedim içimden
İklim ne zaman yeşil oldu.
Yağmur ne zaman düştü.
Güneş havada ne zaman asılı durdu.
Yıldızlar niye yukarıdan göz kırpıyor.
Rüzgar kime kızdı da böyle esiyor.
Gökyüzü neden kış gelince ağlıyor
Yağmur 2
Bugün çok mu yorgunsun,
Ya da çok mu acı çektin?
Yapacağın şey çok basit,
Hazır yağmur yağıyor.
Yağmur giydirmiştim ellerime.
Ama sen dilimi daha çok severdin.
Yağmur tadı var derdin,
Bana bir sarıl ve hiç bırakma derdin.
Ama ben tüm tenine yağmak
Biliyor musun?
Bugün ne kadar zor akşam oldu
Vakit hiç geçmedi.
Üstelik de deli gibi yağmur yağdı.
Sana ulaşmanın yollarını aradım.
Ellerim de olmasaydı,
Dilim de olmasaydı,
Peki ya saçların olmasaydı
Ve de teninin kokusu olmasaydı.
Gözlerimin görmeyişini
Çok kafama takardım.
O gün uyanmıştım
Sen beni uyuyor sanıyordun.
Usulca çekip gittiğini sanıyordun
Kapıyı sessizce kapayıp
Far etmedim sanıyordun.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!