Zümrüdü Aşk Kuşunu anlatmışlardı bana.
Gözümde çizmedim bir türlü
“Nasıl bir şey” diye sordum.
Büyünce anlarsın dediler.
“Anlamak değil de görmek istemiştim.
“Büyüyünce görürsün” dediler.
Kimsenin bilmediği üç şey var sende.
Kimseye de söylemeye niyetim yok.
Merak mı ettin?
Gel kulağına fısıldayayım:
Adın
Şiirin
Gözümü ne zaman kapatsam uçurtmanın kanatlarındaydım
Aşağıya bakmak için gözümü açmaya korkardım
Ya düşersem diye korkardım kimi zaman
Ya da gözümü açtığımda bu bir rüya ise diye
Sonuçta sabah olurdu
Pencereden içeriyi selamlayan bir rüzgar girerdi odama
Hay Allah.
Çok özür dilerim!
Saçlarını örerken dokunduğum yerleri de örmüşsün.
Yok bir şey ne olacak ki.
Sadece bir kısmında ellerim
Bir kısmının arasında dudaklarım kalmıştı.
Umutlarını önce ellerimde,
Ve dudaklarımın arasında tutuyorum
Sonra gömleğimim cebine koydum.
Çünkü kalbime en yakın yer orası
Daha sonra içtiğim suya atıyorum.
Sonra yastığımın üzerine koyup
Kelimelerimin ucundan tut.
İçinde yaramaz olanlar varsa yargıla!
Kimini mahkûm et,
Kimini sürgüne yolla!
Bir kısmına pranga vur!
Mahkemede kararlar senden çıkacaksa,
Sana sustum,
Sadece seni duymak için.
Sana susadım
Çünkü susuzluğumu
Sadece sen gideriyordun...
Sen su perisi olsaydın,
Ben de yıldız.
Geceleri ilk işim,
Üstüne yansımak olurdu.
Bardağın suyla
Dudaklarımın bardakla
Ve seninle tanışınca başladı Aşk...
Şimdi birazcık susadım
Azıcık susadım dersem yalan olur.
Çok susadım,
Bilmen gereken fazla bir şey yok.
Zaten bana yaptıklarını biliyorsun.
Ama benim de bildiğim bir şey,
Bundan sonra ben "biz"
Sen de "siz" olacağımızdır.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!