Seninle göz göze gelmek için
Aynı sokaktan mı geçmeli,
Aynı ortamda mı bulunmalı
Bir iki masa uzağımda mı olmalısın?
Yanıma yaklaş,
Ellerin saçlarıma saldırsın,
Keşke hiç doğmamış olsa.
Bunlar hiç var olmamış olsaydı
Seni hiç özlememe gerek kalmazdı
Çünkü sen hep yanımda olurdun...
Keşke, yokluğun değil de
Varlığın acı verseydi.
En azından bilirdim orada olduğunu
Gitmediğini, hep hayatımda olduğunu
Sayende acı çekerdim, ama ses çıkarmazdım
Yarını dünya temizlik günü ilan edelim
Ve kalbimizde kirli olan ne varsa geceden yıkayalım
Sabah olunca da mis kokularıyla geri yerine koyalım.
Herkes kalbimizin aslında temiz olduğunu bilsin...
Sen şimdi benden uzaklaştığını,
Beni terk ettiğini mi sanıyorsun?
Yanılıyor olabilir misin?
Gittiğin her yerdeyim.
Hayır, seni takip etmiyorum!
Bana bir gün "kalbimdesin" demiştin ya;
Kimine yasak meyveyim,
Kimine de ulaşılamayan,
Hadi gel,
Dalımdan kopar beni.
Saçlarının altında saklı olan,
Hani küpeni bile,
Hatta kolyeni bile
Kıskandığım en sevdiğim yerin
Boynun:
Dudaklarıma burada yer var mı?
Gözyaşlarının aktığı yere dokundum
Masa benimle konuştu sandım
Ama dokunduğumda sadece hıçkırıklarının sesini duydum
Her gün ağlamışsın, her gün, her gün
Farklı şekillerde, farklı zamanlarda ağlamışsın.
Yüzümü avuçlarına bıraktım.
Sırf seni öpebilmek için
Senden uzakta iken sırf seni görebilmek
Senin dokunduğuna dokunabilmek.
Elini yüzünde gezdirdiğinde
Senin için bir ev yaptırdım.
Aslında bu ev ikimiz için.
İçinde mobilya gibi şeyler yok
Belki çok lüks değil ama
Dünyanın en renkli, en huzurlu
Ve en sıcak yuvası.




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!