Koklarsın,
Hissedersin,
Ama başını çevirdiğinde,
Yanında olmadığı ile yüzleşirsin.
Evinin bütün odalarında sesini duyarsın,
Ama içini gezdiğinde
Öyle bir ağlamalısın ki,
Göz kapakların uykuyu unutmalı
Yüzün gülmeyi unutmalı,
Sesin konuşmayı unutmalı
Sadece hıçkıra hıçkıra yok olmalısın.
Eskiden,
Her yerde seni seni görürdüm.
Elimi tumana bile gerek yoktu.
Sadece,
Başımı görmek istediğim yere,
Her yere,
Beni bırakıp gittiğin karakteri unut
Yeni bir yüz al kendine,
Yeni bir el,
Yeni bir çift de göz al kendine.
Ben tanımamazlıktan gelirim seni.
Sen yeterki geri gel.
Düşünüyorum da
İyi ki beyaz diye bir renk var
İyi ki beyaz var.
Kapkaranlık dünyama
Seni çizmekte kullandığım
En güzel boya.
Alfabeye her harften bir tane bırakmışlar
Sana söyleyeceğim o kadar çok kelime
O kadar çok cümle var ki.
Kahramanları sadece biz olan
Ve o kadar çok hikâye var ki.
Ama harfleri yetersiz kalıyor.
Sana uzak bir yapraktım.
Her gün dua eden,
Rüzgârın çıkmasını bekleyip,
Saçına düşmek isteyen…
Sen ne yaptın peki!
Bütün bir yaz,
Tırnağımı derin kestiğimde çok küçüktüm
Ama büyüyünce başka, başka yaralarım oldu
Daha da fazla acıtıyor.
Daha fazla kanıyor.
Yaralarım da göremezsin
Kanamamı da göremezsin.
Sen fark etmiyorsun ama:
Ben ne yaptığını çok iyi biliyorum.
Sen kupkuru bir bedenin üzerine
Yağmur olup yağıyorsun.
Yemyeşil yapıyorsun o bedeni
Senin için değil,
Bizim için dua ediyorum
Sadece kadir gecesi değil,
Her gün dua ediyorum.
Keşke burada, yanımda olsaydın
Tek başıma kaldığım bu dünyada




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!