Şüphesiz ki münafıklar, Allah'ı aldat(tıklarını san)ıyorlar; (Oysa) O onları(n kendilerini) aldat(masını sağlayand)ır.* Onlar namaza kalktıkları zaman insanlara gösteriş yaparak üşenerek kalkarlar;* azı hariç Allah'ı hatırlamazlar.
İbrahim: "Ama Lut oradadır" dedi, elçiler: "Biz orada olanları daha iyi biliriz; onu ve geride kalanlardan olacak karısı dışında ailesini kurtaracağız" dediler.
bu benim açımdan neye şarkı dediğinizin doğru tartılması adına bir kolaylık oluyor
onun dışında neye ne dediğiniz önemli değil
ortak bir dil olması için bir konu olması gerekmez mi
konu yok
sessizlik şart
şarkı gereksiz veya ille de gerekli değil vb
buradan ötesi ,açsın herkes kendisi söylesin
çalışmak mı
açın bu şarkıyı
sevgi mi
açın bu şarkıyı
geçmiş mi
açın bu şarkıyı
...
bir de ben açılan bu konulara
çaresi bilinmeyen tanılara rağmen
iyilik ve af yolunu seçip
okuyacağım ya
bu da size en büyük iyiliğim olabildi
açın şarkıları
kendi malınız gibi okuyun
Şüphesiz ki münafıklar, Allah'ı aldat(tıklarını san)ıyorlar; (Oysa) O onları(n kendilerini) aldat(masını sağlayand)ır.* Onlar namaza kalktıkları zaman insanlara gösteriş yaparak üşenerek kalkarlar;* azı hariç Allah'ı hatırlamazlar.
Nisa
(anında youtube:))
buysa meslek ahlakı
insanın iki dileği olmayınca dünya üstüne yıkılacaksa
bırakın işi
alın okuyun şarkı diye
bedava
geçmiş felsefelerinize de uyar
internette de var
benden bu kadar
bi dua bile etmezler
bi de vır vır konuşurlar o konu güzel değilse
iki de şarkı okuyan oluyor
inanılmaz sıkıcı benim için
ben 2000 rekat namaz kıldım bu pislik görüntüler sesler defolsun diye
sen bana onları mı savunacaksın dileklerim kabul olmadı diye
BU MU MESLEK AHLAKI
ama bak öyle
2026
o çirkin sesi ben duysam bana sevap yazılmaz
sen bağırsan sana günah yazılır
evet
bu çok çirkin bir rahatsızlık
bütün hayat şarkı değil
bunun hesabı sorulacaktır
o kadar basit mi hayat
yani benim sevaplarım
senin duan yüzünden yazmasalardı
bize bu olurdu
bu çağda tartıştıkları şeye bak
Gerçekten söylenen oldu ve biz aklını kullanacak bir toplum için o şehirden geriye açık bir ibret nişânesi bıraktık.
Ankebut
İbrahim: "Ama Lut oradadır" dedi, elçiler: "Biz orada olanları daha iyi biliriz; onu ve geride kalanlardan olacak karısı dışında ailesini kurtaracağız" dediler.
Ankebut
buraya amin yazardık o konu öyle olmasa
...
ama öyle