Kültür Sanat Edebiyat Şiir

Romantikoss Favoritess
Romantikoss Favoritess

SÖPER N'APARDIR SEVGİNİZE HİÇBİR GÖLGE DÜŞMESİN

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 22:15

    bu benim açımdan neye şarkı dediğinizin doğru tartılması adına bir kolaylık oluyor

    onun dışında neye ne dediğiniz önemli değil
    ortak bir dil olması için bir konu olması gerekmez mi

    konu yok
    sessizlik şart
    şarkı gereksiz veya ille de gerekli değil vb

    buradan ötesi ,açsın herkes kendisi söylesin
    çalışmak mı

    açın bu şarkıyı
    sevgi mi
    açın bu şarkıyı
    geçmiş mi
    açın bu şarkıyı

    ...

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 21:46

    bir de ben açılan bu konulara
    çaresi bilinmeyen tanılara rağmen

    iyilik ve af yolunu seçip
    okuyacağım ya


    bu da size en büyük iyiliğim olabildi
    açın şarkıları
    kendi malınız gibi okuyun

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 21:40

    Şüphesiz ki münafıklar, Allah'ı aldat(tıklarını san)ıyorlar; (Oysa) O onları(n kendilerini) aldat(masını sağlayand)ır.* Onlar namaza kalktıkları zaman insanlara gösteriş yaparak üşenerek kalkarlar;* azı hariç Allah'ı hatırlamazlar.

    Nisa


    (anında youtube:))

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 20:49

    buysa meslek ahlakı
    insanın iki dileği olmayınca dünya üstüne yıkılacaksa

    bırakın işi
    alın okuyun şarkı diye

    bedava

    geçmiş felsefelerinize de uyar
    internette de var

    benden bu kadar

    bi dua bile etmezler
    bi de vır vır konuşurlar o konu güzel değilse

    iki de şarkı okuyan oluyor

    inanılmaz sıkıcı benim için

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 20:41

    ben 2000 rekat namaz kıldım bu pislik görüntüler sesler defolsun diye

    sen bana onları mı savunacaksın dileklerim kabul olmadı diye

    BU MU MESLEK AHLAKI

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 20:30

    ama bak öyle

    2026
    o çirkin sesi ben duysam bana sevap yazılmaz
    sen bağırsan sana günah yazılır

    evet

    bu çok çirkin bir rahatsızlık
    bütün hayat şarkı değil

    bunun hesabı sorulacaktır

    o kadar basit mi hayat

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 20:26

    yani benim sevaplarım
    senin duan yüzünden yazmasalardı
    bize bu olurdu

    bu çağda tartıştıkları şeye bak

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 20:22

    Gerçekten söylenen oldu ve biz aklını kullanacak bir toplum için o şehirden geriye açık bir ibret nişânesi bıraktık.

    Ankebut

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 20:21

    İbrahim: "Ama Lut oradadır" dedi, elçiler: "Biz orada olanları daha iyi biliriz; onu ve geride kalanlardan olacak karısı dışında ailesini kurtaracağız" dediler.

    Ankebut

  • Esmaül Hüsna19.03.2026 - 19:08

    buraya amin yazardık o konu öyle olmasa


    ...
    ama öyle